Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر علی دانایی بازیگر فیلم سینمایی انزوا در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با نقش آفرینی در این اثر بیان کرد:مرتضی علی عباس میرزایی هرچند که اولین اثر سینمایی اش را ساخته است اما کارگردانی با استعداد است که فیلم های کوتاه و مستند درخشانی را در کارنامه اش دارد و مدیوم سینما را به خوبی می شناسد و مهمتر از همه اینکه به درستی می داند چه کاری را می خواهد انجام دهد و همه این ها دست به دست هم داده تا او در تولید اولین فیلمش بسیار خوش بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی سپس با بیان اینکه کاراکتری که در «انزوا» بازی می کنم بسیار از شخصیت حقیقی من دور است اظهار داشت: من برای رسیدن به این نقش و این کاراکتر هیچ تمرینی انجام نداده ام و از هیچ بازیگری هم الگو نگرفته ام؛ البته تقریبا همیشه همینطور هستم و اصولا هیچ گاه برای بازی در فیلم یا سریالی تمرین نمی کنم و همه نقش هایم را زندگی می کنم؛ من همانطور که در «اشباح» و «کلاه پهلوی» زندگی کردم در «انزوا» هم با کاراکترم زندگی کردم و امیدوارم که همه مخاطبان از ماحصل کار رضایت داشته باشند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من بدون اینکه بخواهم برای «انزوا» وزن کم کنم ناخودآگاه از زمان پیش تولید تا پس از تولید فیلم نزدیک به ۶ کیلو وزن کم کردم و این نشان از فشاری بود که این کاراکتر در ذهن من به وجود آورده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی