Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@21:15:07 GMT

نتایج فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۱۹۲۴۷

پیروزی ایتالیا، کرواسی و ترکیه از مهمترین نتایج دیشب رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 در قاره اروپا بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در گروه 4 قاره اروپا، گرجستان در زمین خود 1 به 3 مغلوب صربستان شد، اتریش با دو گل مولداوی را شکست داد و دیدار جمهوری ایرلند با ولز بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


....
در گروه 7 ، لیختن اشتاین 3-0 نتیجه را به مقدونیه واگذار کرد و ایتالیا با دو گل آلبانی را شکست داد.
...
در گروه 9 نیز ترکیه در خانه با 2 گل مقابل فنلاند به پیروزی رسید،کوزوو در خانه 2 - 1 مغلوب ایسلند شد و کرواسی 1 - 0 از سد اوکراین گذشت. دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ششمین روز از مسابقات تیراندازی جهانی سهمیه المپیک در برزیل، در بخش تفنگ سه وضعیت زنان فاطمه امینی با ۵۸۱.۲۳ امتیاز و قرارگیری در رده بیست و هفتم گروه یک، الهه احمدی با رکورد ۵۷۹.۲۲ و قرارگیری در رده سیو چهارم گروه یک و نجمه خدمتی با رکورد ۵۸۹.۲۷ در رده دوم گروه دو ایستادند و هر سه ملی‌پوش به مرحله مقدماتی این ماده راه یافتند.

نجمه خدمتی در پایان مرحله مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد ایران در این ماده را در رقابت‌های بین‌المللی ارتقا داد. او در تفنگ ۱۰ متر نیز امتیاز ۶۳۳ را ثبت کرد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت در رده پنجم ایستاد.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ سه‌وضعیت زنان عصر امروز برگزار می‌شود.  

همچنین مرحله حذفی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان؛  پوریا نوروزیان با ۵۹۰.۲۵ امتیاز در رده هفتم گروه یک و امیرمحمد نکونام با امتیاز ۵۸۳.۲۴ در رده بیست و هفتم گروه یک قرار گرفتند و راهی مرحله مقدماتی شدند. مهیار صداقت نیز امتیاز ۵۷۶.۲۸ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم گروه ۲ ایستاد و از رسیدن به مرحله مقدماتی بازماند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت عصر امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!