Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسن روحانی که امروز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح صنعتی و عمرانی به کردستان سفر کرده است، دقایقی پیش کارخانه لاستیک بارز کردستان را افتتاح کرد.

براساس اظهارنظر مسوولان استان کردستان، کارخانه لاستیک بارز بعد از پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان است که با 627 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به کردستان است که از واحدهای تولیدی اشتغالزا محسوب می‌شود و می‌تواند نقش بزرگی در بکارگیری جوانان جویای کار در کردستان ایفا کند.

قرار است با شروع به کار رسمی این واحد تولیدی، 960 نفر از جویندگان شغل در این کارخانه مشغول به کار ‌شوند.

این پروژه در زمینی به مساحت 44 هکتار احداث شده که 65 هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث هفت سالن تولید و انبار است.

در این واحد تولیدی سالانه بالغ بر 44 هزار تُن انواع تایرهای رادیال سیمی، برابر با 6 میلیون حلقه انواع تایر تولید می‌شود.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی (فیلم)
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر