Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان از دستور کار ویژه امسال دادگستری گلستان، برای تقویت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و مبارزه با قاچاق با هدف رفع موانع تولید گلستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با اشاره بهتاکیدات پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری و مبارزه با پدیده قاچاق، اظهار کرد: دادگستری استان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاران پرداخته و برای رفع آن تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که بخشی از مشکلات سرمایه گذاران در استان، بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر است، افزود: از ظرفیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای رفع این موانع استفاده می کنیم.

هاشمیان با اشاره به این موضوع که امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولید کنندگان داخلی مهم ترین رکن در استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است، تصریح کرد: امسال دادگستری گلستان تلاش خود را برای محقق شدن این امر انجام می دهد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود بر مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق کالا و ارز هم تاکید کرد و افزود: اگر پدیده قاچاق را کنترل نکنیم، تلاش برای سرمایه گذاری در بخش تولید، چندان اثربخش نخواهد بود.

وی به تلاش های دادگستری گلستان برای ایجاد امینت سرمایه گذاری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: علاوه بر بررسی موردی مشکلات واحد های تولیدی استان در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، بازدیدی از شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی داشته و دغدغه های تولیدکنندگان را شنیدیم.

ریاست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری بر عهده رئیس کل دادگستری، دبیر کمیته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و اعضای آن دستگاه های اجرایی ذی ربط مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت و بانک ها هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا