Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از استقرار ۹ کمپ پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و هوایی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از علوم پزشکی بوشهر، علیرضا رئیسی اظهار داشت: بیش از ۲۲۰ پزشک متخصص حاضر در استان بوشهر در تعطیلات نوروزی به هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی خدمات درمانی ارایه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با آمادگی کامل و استقرار امکانات لازم در سراسر استان بوشهر به استقبال سال جدید می‌رود.

رئیسی در حاشیه بازرسی‌های نوروزی از مراکز بهداشتی درمانی استان بوشهر افزود: بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های استان با تعیین برنامه کشیک‌های نوروزی و حضور پزشکان مقیم و آنکال، پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای، پایگاه اورژانس هوایی و استقرار ۹ کمپ سلامت برای خدمت رسانی در آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز تعداد کمپ‌های سلامت را افزایش دهیم.‏

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با تاکید بر ارایه مطلوب و با کیفیت خدمات به مردم تصریح ‏کرد: بازدیدها و بازرسی‌های هیات رئیسه دانشگاه نیز در ایام نوروز به شکل روزانه و مستمر برای اطمینان از کیفیت ارایه خدمات ‏بهداشتی و درمانی صورت خواهد گرفت.‏

رئیسی در حاشیه بازدید نوروزی از برخی مراکز بهداشتی درمانی افزود: بازیدهای نوروزی از مراکز وابسته به دانشگاه ‏توسط اعضای هیات رییسه و بدون واسطه انجام خواهد گرفت.‏

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ضمن بررسی روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در برخی ‏از پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای شهرستان‌های بوشهر، تنگستان و دشتی در ساعت‌های پایانی سال ۹۵ با تبریک سال نو به ‏پرسنل شاغل در این مراکز از تلاش‌های آنان برای جلب رضایتمندی مردم تقدیر کرد.‏

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز