Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بهترين رنگ هاي روشن براي افزودن به لباس هاي بهاري در سال 2017



بهترين رنگ ها در استايل در بهار 2017
 با تغيير فصل، سبک و رنگ لباس ها نيز تغيير مي کند. در عين حال لباس ها مي تواند روي روحيه شما نيز تاثير گزار باشد، به همين دليل بايد در انتخاب رنگ لباس ها نيز توجه بيشتري داشته باشيد.

به گزارش پرشين وي با عبور از فصل هاي پاييز و زمستان رنگ پوشاک نيز از رنگ هاي تيره به رنگ هاي روشن و شادتر تغيير مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مطلب بهترين رنگ هاي مناسب بهار امسال را معرفي مي کنيم که علاوه برآنکه با مد امسال همخواني دارند، رنگ هايي شاداب و هيجان انگيز محسوب مي شوند.

شما مي توانيد با خريد لباس هاي پايه به اين رنگ و افزودن آنها به لباس هاي ديگرتان در استايل خود تغيير بهاري ايجاد کنيد.

1. صورتي تيره

اين سايه رنگ صورتي تا حدي تيره تر از صورتي روشن و پاستيلي است ولي از صورتي سبک باربي روشن تر نيست. در حقيقت بيشتر رنگي خنثي است. مي توانيد آن را به راحتي با رنگ هاي روشن تر ست کنيد.

بهترين رنگ هاي روشن در فصل بهار

رنگ هاي پيشنهادي در فصل بهار 2017

2. سبز روشن

اين سايه رنگ سبز مي تواند بيش از حد چشمگير شود ، بنابراين براي ملايم تر کردن اين حالت بهتر است آن را با يک شلوار جين و يا لباس تيره رنگ ديگري ست کنيد تا متعادل شود.

رنگ سال در پوشاک فصل بهار

تغيير استايل زمستاني به بهاري با رنگ هاي روشن

3. نارنجي آجري

ستاره مشهور اوليويا پالرمو از اين رنگ در پاييز 2016 استفاده مي کرد ولي اين رنگ همچنان قدرت خود را همانند صورتي تيره (رنگ شماره 1) حفظ کرده و تا حدي خاصيت رنگ هاي خنثي را دارد. اين رنگ روشن تر از کت کرم تيره(شتري) است ولي به اندازه رنگ هاي نئون نيز روشن نيست.

رنگ هاي جالب براي استفاده در پوشاک بهاره

معرفي رنگ هاي برتر براي بهار 2017

4. آبي کاربني

طرفداران رنگ هاي آبي هميشه مي توانند از اين رنگ در لباس هاي مجلسي کوتاه و يا ديگر لباس ها از آن استفاده کنند. آبي کاربني از جمله رنگ هاي قابل توجه اي است که هميشه مي تواند توجه همه را به خود جلب کند، حتي اگر در يک نقطه دور بايستيد!

رنگ هاي شاد و برجسته در مد و لباس

رنگ هاي پيشنهادي براي استايل بهاري

5. رنگ هاي خنثي

در زماني که رنگ استايل شما رنگ هاي ساده و يکدست باشد، به گزارش پرشين وي مي توانيد از رنگ هاي خنثي مثل خاکي و يا کاراملي استفاده کنيد و از جمله رنگ هاي هميشه به روز است.

ترکيب رنگ ها در فصل بهار

6. فوشيا (رنگ صورتي تند مايل به بنفش)

در فصل جديد حتي اگر لباس شما متشکل از يک شلوار جين و يک تي شرت ساده باشد، افزودن تنها يک لباس و يا اکسسوار به رنگ صورتي تند مي تواند در استايل شما تغيير ايجاد کند. شما حتي مي توانيد لباس هايتان را با سايه رنگ هاي متفاوت از اين رنگ ترکيب و ست کنيد.

رنگ هاي پوشاک بهاري در سال 2017


تهيه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشين وي
بخش اختصاصي پرشين وي
اخبار مرتبط:
خاکستري؛ بهترين رنگ براي انتخاب عينک‌ آفتابي
بهترين ترکيب رنگ لباس زنانه براي بهار 2017+تصاوير
بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟
بهترين رنگ براي عينک آفتابي ، حتما اين مطلب را بخوانيد + عکس
آبـي و سـبـز بـهتـرين رنـگ لـباس شـيرخـواران + مطلب مفيد
لباس هاي زنانه و مردانه ترک اصل | ويژه نوروز 96
اگر مي خواهيد در ميهماني هاي نوروز متفاوت باشيد| نوروز 96

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!

ماه کامل آوریل در ساعت ۷:۴۹ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی در روز سه‌شنبه (۰۳:۱۹ بامداد چهارشنبه به وقت ایران) به اوج روشنایی خواهد رسید. طبق گفته ناسا، از صبح روز دوشنبه تا صبح روز پنجشنبه این ماه کامل به نظر می‌رسد.

چرا ماه کامل آوریل به ماه صورتی معروف است؟

به نقل از سی‌بی‌سی، نام ماه کامل اغلب از فصول، محصولات تاریخی و رفتار برخی از حیوانات می‌آید. نام ماه صورتی متاسفانه هیچ ارتباطی با رنگ ماه ندارد. درعوض، به اوایل بهار و شکوفه برخی از گل‌های وحشی، از جمله یکی از گل‌های بومی شرق آمریکای شمالی که اغلب «خزه صورتی» نامیده می‌شود، مرتبط است.

ماه کامل آوریل نام‌های دیگری نیز دارد، از جمله ماه یخ شکسته که به شکسته شدن یخ‌ها و ممکن شدن کشتیرانی در نهر‌ها بر می‌گردد و همچنین چندین نام مرتبط با حیوانات از جمله ماه بازگشت اردک‌ها، ماه تخم‌گذاری غاز‌ها و ماه قورباغه.

اوج بارش شهابی لیرید نیز بین روز‌های ۲۱ تا ۲۲ آوریل (دوم و سوم اردیبهشت) خواهد بود.

منبع: ایسنا

tags # ماه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • تماشای ماه صورتی آوریل را از دست ندهید
  • زمان دقیق طلوع ماه صورتی در ایران؛ این ماه را از دست ندهید!
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • اراکی‌ها دوباره صورتی پوشیدند!(عکس)
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا