Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شازند در دیدار عیدانه با مسئولین شهرستان گفت: برای رفع مشکلات کشور به افراد مسئولیت‌پذیر و انقلابی نیاز داریم که نگاه تیزبین و بصیرت بالای مردم باعث انتخاب افراد مسئولیت پذیر و انقلابی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبریشازند ما، صبح امروز ۵ فروردین ماه مسئولان شهرستان شازند با ائمه جمعه شازند و مهاجران دیدار عیدانه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که ابراهیمی نماینده مردم شازند، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید حضور داشتند، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی گفت: همانطور که ایشان فرمود مهمترین مساله کشور حفظ امنیت و عزت ملی است که با هم گره خورده است و اگر به دنبال عزت ملی هستیم باید امنیت ملی را حفظ کنیم.

وی افزود: خلاصه بیانات رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتند این نظام و انقلاب است و دشمن می خواهد القا کند که دین اسلام کارایی ندارد و دینی ناکارآمد است اما دین اسلام بری از این تهمت ها و افتراهاست.

امام جمعه شازند در ادامه با اشاره به مسئله انتخابات بیان کرد: کشور برای رفع مشکلات به افراد مسئولیت پذیر و انقلابی نیاز دارد و نگاه تیزبین و بصیرت بالای مردم باعث انتخاب افراد مسولیت پذیر و انقلابی می شود.

موسوی با بیان اینکه رئیس جمهور مقتدر، مومن، انقلابی و پرکار، آبروی نظام است تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود مردم نباید در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فریب شعارهای انتخاباتی را بخورند ضمن اینکه در تبلیغات انتخاباتی هیچ کس حق سیاه نمایی ندارد و نامزدها وعده هایی را به مردم ندهند که اصلا امکان پذیر نیست و یا غیرقانونی و غیرعملیاتی است.

وی با بیان اینکه شعار امسال در واقع تفسیر شعار سال گذشته است و مسئولان و مردم باید وظایف خود را در قبال آن انجام دهند عنوان کرد: همانطور که رهبری فرمودند مردم اجناس خارجی نخرند و به اجناس داخلی اقبال نشان دهند. و مسئولان نیز بدانند با بنر چسباندن مشکل حل نمی شود و همه باید برای اشتغال و تولید اقدام جدی کنند.

امام جمعه شازند در پایان به مسئله قطع پرداخت عوارض آلایندگی شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: ۶ سال از زمان پرداخت عوارض آلایندگی به شهرستان شازند می گذرد و سالانه میلیاردها تومان وارد این شهرستان می شده است اما باید دید مسئولان در این مدت چه کرده اند و چه تغییراتی ایجاد شده است؟!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان