Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:55:05 GMT

پروژه تصفیه خانه فاضلاب سریش آباد قروه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۲۴۹۰۹

پروژه تصفیه خانه فاضلاب سریش آباد قروه افتتاح شد

قروه- پروژه تصفیه خانه فاضلاب سریش آباد در قروه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال با ظرفیت تصفیه دو هزار مترمکعب در شبانه روز امروز شنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری به کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر دوم رئیس جمهور و جمعی از هیئت دولت به استان کردستان پروژه تصیفه خانه فاضلاب سریش آباد از توابع شهرستان قروه با اعتبار ۶۵ میلیاردریال از محل اعتبارات طرح های عمرانی برای جمعیت تحت پوشش در سال افق طرح به تعداد ۲۰ هزار نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر دفتر مطالعات آب و فاضلاب استان کردستان این پروژه با فرآیند لجن فعال از نوع هوادهی گسترده با قابلیت حذف نیتروژن در راستای حفاظت از محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی است.

محمد فرهاد دوره طرح را ۲۵ سال با ظرفیت تصفیه دو هزار مترمکعب در شبانه روز با طور شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال ۲۴ کیلومتر ذکرکرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام