Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@14:29:20 GMT

رئیس جمهور: امسال سال مچ گیری نباشد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۲۵۰۱۹

رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی کردستان گفت: کشور مادر مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار گرفته است و باید همه در این مسیر با هم همکاری داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

به گزارش مهر، حسن روحانی ظهر امروز شنبه در مراسم افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی، تولیدی و خدماتی در استان کردستان اظهار داشت: کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و همه باید در این مسیر به همدیگر کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: امروز خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید از همه اقوام به ویژه کردها نیز حضور دارند، آقایان زنگنه و امیری کرد هستند و آقای رحمانی فضلی هم ۵۰ درصد کرد است و این نشان دهنده توجه دولت به تمامی ظرفیت های کشور است.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر کسی بخواهد در ذهن خود هم فاصله ای بین اقوام در کشور را تصور کند خیلی بی انصافی است، چرا که امروز همدلی در بین تمامی اقوام در کشور وجود دارد و این مایه خیر و برکت است.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در سطح کشور، گفت:امروز با بهره برداری از پروژه ای در استان کردستان و سایر استانها تمامی مردم ایران خوشحال می شوند، چرا که این مهم نشان دهنده حرکت کشور به سمت پیشرفت و شکوفایی است.

روحانی با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف تولیدی، عمرانی و خدماتی در استان کردستان بیان کرد: امروز ۲۱ پروژه در استان کردستان افتتاح شد و چهار پروژه نیز کلنگ زنی شد که در مجموع ارزش این پروژه ها به بیش از دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می رسد و این جای خوشحالی نه تنها برای مردم کردستان بلکه برای تمامی مردم کشور است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای شکوفایی کشور تلاش کرده و مشارکت کنند، افزود: کشور ما ظرفیت های خوبی برای توسعه در اختیار دارد و مهم این است که همه وارد میدان شده و در این مسیر مشارکت داشته باشند.

روحانی گفت: اگر قرار است اشتغال ایجاد شود باید از تولید حمایت کنید و حمایت از تولید یعنی ما سرمایه های خود را روی زمین قرار دهیم و البته در این بین قوه قضائیه، نیروهای امنیتی و سایر نهادها باید مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی بیان کرد: ما فرد سرمایه گذاری را در یک منطقه ای دعوت می کنیم و بعد کسی بیاید و وی را احضار کرده و یا اینکه بازداشت کند، با این شرایط کار پیش نمی رود.

رئیس جمهور اظهار داشت: قوه قضائیه باید وارد میدان شود و در پایان سال به مردم گزارش دهد، قوه قضائیه باید بگوید به جای احضار و حتی بازداشت فرد تولید کننده و یا صاحب کارخانه، بازپرس را به محل اعزام کرده و مشکلات را به بهترین شکل ممکن رفع کرده است و در نهایت می توان دست بازپرس را هم بوسید.

روحانی عنوان کرد: همه باید کمک کنند و دولت را یاری کنند، برای چیزهای جزئی و بی ارزش نباید برای مردم مزاحمت ایجاد کرد، مردم ما رهبری را دوست دارند، انقلاب و نظام را دوست دارند.

وی بیان کرد: اگر خدای ناکرده کسی خطایی کرد به وی تذکر بدهیم، خواهش کنیم، بیان کنیم. دستگیر کردن و بردن به زندان و این جورمسائل باید آخر کار باشد و وقتی که تمامی راه ها را رفتیم و نتیجه نگرفتیم دنبال راه آخر برویم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سال ما نباید سال مچگیری باشد، بلکه باید سال دستگیری باشد و خود را آماده کنیم برای حضور در دو انتخابات بسیار بزرگ، عرصه ای که باید با حضور خود بار دیگر باعث تعجب همگان شویم.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور در صف برای شرکت در انتخابات و منتظر ماندن بسیار مهم است و به همین دلیل باید خود را آماده حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس جمهور در دهمین گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم  این عملیات را جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی خواند و گفت: وعده صادق  ثابت کرد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم گفتمان عقلانیت انقلابی جایگزین دیپلماسی التماسی شده است گفت: یکی از جلوه‌های این عقلانیت انقلابی، رونق اقتصادی در کشور خواهد بود.

آقای رئیسی بابیان اینکه در جایی مذاکره و در جایی موشک می‌تواند مساله را حل کند گفت: ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم، اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.
رئیس جمهور تصریح کرد: کشور‌های اروپایی و سایر کشور‌های دنیا اگر بخواهند با ایران روابط خوبی داشته باشند ما آمادگی داریم که دست آنها را به گرمی بفشاریم.
آقای رئیسی دربخش دیگری ازاین گفت وگو درباره مسایل داخلی از جمله مشکل مسکن گفت: دولت برای وعدۀ تامین مسکن پای کار است و ساخت دو میلیون و ۴۰۰ هزار  مسکن در سراسر کشور درحال انجام است.
رئیس جمهور درباره تورم هم گفت: سعی کردیم علت‌های تورم را کنترل کنیم و روند تورم نیز کاهشی شده، اما این موضوع زمان‌بر است.
آقای رئیسی از عملیاتی شدن  گشت ارشاد مدیران خبرداد و گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از مدیران دولتی جابجا شده اند.
رئیس جمهور اصلاح ساختار‌های فسادزا، انتشار تراز مالی ۲هزار شرکت، اعلام نام ابربدهکاران بانکی، تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و اجرای ۹۰ درصدی سامانه تجارت را از اقدامات دولت در زمینه مبارزه با فساد و برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: دولت دراین زمینه، دولت اجرا و عمل است.

آقای رئیسی در مورد مسایل فرهنگی ازجمله موضوع حجاب و عفاف هم گفت: همه باید به قانون حجاب پایبند باشند.
رئیس جمهور بابیان اینکه دشمن دنبال حیازدایی از جامعۀ ماست گفت: پایبندی زنان و دختران ما نسبت به حجاب ریشه در اعتقادات دارد و مردم نمی‌گذارند دشمن به هدفش برسد.

رئیس جمهور  با اشاره به اینکه اساس نهاد‌ها در کشور ما، رأی مردم است از مردم خواست با  حضور  دردور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، حرکت خود را تکمیل کنند.

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا/ دهقانی فیروزآبادی: حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بیان همراه در Inotex امسال
  • مهمترین دستاوردهای دولت در سه سال اخیر در قم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • ۵۰ نکته از خلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • ۵۰ نکته از حلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه