Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفائی پور امام جمعه میامی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بااشاره به سفارش های دین اسلام مبنی بررعایت بهداشت افزود: دردین اسلام برای رعایت بهداشت و پاکیزگی تاکید بسیاری شده تا مردم به بهداشت فردی وعمومی و بویژه پاکیزگی طبیعت توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و حجم فراوان رفت و آمد در اماکن تفریحی تصریح کرد: اماکن تفریحی ، زیارتی و به ویژه جنگل ها مال همه است، بنابر این همه باید نسبت به نریختن زباله اهتمام داشته باشند وبه دنبال پاکسازی وزیباسازی شهرها و روستاهاباشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه میامی ضمن قدردانی از تلاش مجریان نظافت شهری وروستائی گفت: نریختن زباله در طبیعت مهمترین کاری است که هر فرد می تواند برای کمک به این افراد انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین صفائی پور با تقدیر از راه اندازی پویش نه به زباله در ایرنا، گفت: باید پیش بینی های لازم برای جمع آوری بهنگام زباله درسطح شهر و بویژه بوستان ها انجام شود.
وی با بیان این که جمع آوری و انتقال زباله ها هزینه های هنگفتی دارد، افزود: رعابت امور بهداشتی علاوه بر پیامدهای مثبت ، از مصرف هزینه های بسیار نیز می کاهد.
شهرمیامی در شرق استان سمنان واقع است و به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی و گردشگری ، هرساله در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری می باشد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاکری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • تدریس رشته ایرانشناسی در بیش از ۱۵ دانشگاه کشور
  • فرهنگ ما-حق تقدم در رانندگی
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!