Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرهنگ نیوز»
2024-05-07@09:30:40 GMT

انفجار در جایگاه سی ان جی مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۲۸۵۲۷

انفجار در جایگاه سی ان جی مسجدسلیمان

به گزارش فرهنگ نیوز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۳۱ دقیقه طی تماس با سامانه۱۲۵ فوریت های آتش نشانی این سازمان خبر سانحه انفجار در جایگاه سی. ان. جی اطلاع داده شد. نیروهای عملیاتی بلافاصله از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی یعنی ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زراسوند علی پور افزود: پس از آن اکیپ امداد و نجات نیز به محل حادثه اعزام شدند. همچنین تمامی عوامل اورژانس، عملیات برق، گاز، نیروهای انتظامی به موقع در محل حادثه حاضر شدند حتی شهردار و فرماندار در محل حادثه حضور داشتند.

وی در ارتباط با اینکه آیا جایگاه دچار آتش سوزی شده گفت: خوشبختانه سنسورهای موجود در جایگاه بلافاصله پس از انفجار گاز را قطع کرده و این حادثه منجر به حریق و آتش سوزی نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ارتباط با علت حادثه گفت: در بررسی های اولیه کارشناسان این سازمان علت عدم ایمن بودن و اشکال سیستم مخزن گاز وانت پیکان محرز شده ولی بررسی ها هنوز هم ادامه داشته و در آینده ای نزدیک به سمع و نظر شهروندان می رسانیم.

زراسوند علی پور در خصوص تلفات و آسیب های وارد شده به جایگاه گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و فقط پنج نفر به صورت سطحی آسیب دیده اند. همچنین بیش از ۵۰ درصد جایگاه از سانحه انفجار خسارت دیده است.

منبع: فرهنگ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farhangnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرهنگ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای شبکه آی ۲۴ نیوز رژیم صهیونیستی، انفجار این خودرو گویا چندین کشته و زخمی داشته که البته این شبکه به تعداد آنها اشاره نکرده است.

براساس این گزارش، علت این حادثه مشخص نیست اما آی ۲۴ از تلاش نا فرجام  ترور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خبر داده است.

در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، می‌توان خودرویی را مشاهده کرد که پس از انفجار در آتش می سوزد.

تاکنون منابع رسمی عربستان واکنشی به این حادثه نداشتند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان