Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی مهدی علی آبادی روز یکشنبه اظهارکرد : 18 پست ایمنی و سلامت نوروزی این جمعیت در سراسر استان در طرح نوروز96 از 25 اسفند تا 4 فروردین 96 این خدمات رابه مسافران راده داده اند .
وی با بیان اینکه روزانه 90 نفر از اعضای جوان این جمعیت در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، افزود: در 10روز گذشته 994 نفر به خیمه‌های نماز، 5هزار و 122 نفر به فضای دوستدار کودک و 5 هزار و 818 نفر نیز به ایستگاه‌های سلامت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» در خراسان شمالی ، افزود: راه‌اندازی کمپین «نه به تصادف» یکی از اقداماتی بود که امسال برای دومین سال در برنامه‌های این جمعیت قرار گرفت تو اکنون هشت هزارو 962 نفر با امضای میثاق‌نامه به عضویت این کمین در استان آمده اند .
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: در این مدت 11 هزارو 817عدد نقشه استان ، 13هزارو804 بروشور و11 هزارو 823 عدد سایر اقلام فرهنگی بین مسافران توزیع شده است.
علی آبادی با بیان اینکه سال 15 هزارو 876 نفر به پست های ثابت و سیار ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروز پارسال مراجعه کرده بودند افزود: این میزان در نوروز 96 به 2برابر افزایش یافته است .
به گزارش ایرنا 28 پایگاه امدادی شامل 12 پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت، سه پایگاه سیار، یک پایگاه امداد کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی و هشت پایگاه شهری در خراسان شمالی در طرح نوروز96 جمعیت هلال احمر به شهروندان و مسافران نوروزی در خراسان شمالی خدمت رسانی می کنند .
برای اجرای طرح امداد نوروزی هلال احمر دراستان 19 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه ست نجات، یک موتور آمبولانس و یک فروند بالگرد دارد که روزانه 105 نفر نجات گر به شهروندان و مسافران خدمات امدادی ارائه می دهند.
استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار و 500 کیلومتر در حد فاصل مسیر استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و محورهای ارتباطی این استان از پر ترددترین مسیرهای کشور است.
1744/7189 خبرنگار :بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت و افزود: جمعیت هلال احمر به واسطه نگاه نوع دوستانه و رفتار یاریگرانه و همدلانه در ارائه خدمات خالصانه به مردم عزیز به ویژه در لحظات سخت و دشوار زندگی افراد در بحران‌ها و حوادث، دارای سرمایه عظیم اعتماد عمومی بوده و همین مسئله کافی است که این جمعیت به عنوان یکی از نهاد‌های مورد علاقه مردم برای انجام امور داوطلبانه و همراهی در تحقق انگیزه‌های خیرانه و الهی باشد.

نقش مهم این جمعیت، در ترویج فرهنگ اصیل انسان دوستی و کمک به توانمندسازی و آموزش عمومی در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله تنها گوشه‌ای خدمات پیدا و پنهان این جمعیت است که نیاز آن به ویژه در دنیای امروز بیش از پیش ملموس و مشهود است.

بی شک ویژگی‌های ممتازی همچون انسانیت، بی غرضی و جهان شمولی که در اصول و وظایف این جمعیت مورد توجه ویژه قرار گرفته است سندی پرافتخار برای فعالان و خادمان مردم در جمعیت هلال احمر است.

اینجانب با تبریک صمیمانه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به تمامی داوطلبان و امدادگران این جمعیت به ویژه مدیریت و کارکنان این مجموعه در استان، از خدمات ارزشمند آنان تجلیل نموده و موفقیت همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • رییس جمعیت هلال احمر: پایگاه و انبار خالی نداریم/ هلال احمر در کار سایر دستگاه‌ها دخالت نمی‌کند
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • ۲۰ دستگاه خودرو به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شود
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه