Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران، سیدحسین هاشمی در بازدید از ستاد انتخابات استان در فرمانداری تهران با بیان اینکه یکی از ویژگی های مردم سالاری دینی نقش مردم در اداره ی امور است گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که از مدیریت روستا تا شهر و مجلس ،ریاست جمهوری و خبرگان رهبری نقش مردم کلیدی و محوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امیدوارم که مردم عزیز کشورمان که همواره در تمام صحنه ها حضور پرشور، فعال و حداکثری داشته اند در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه امسال هم نقش آفرینی بالایی را به نمایش بگذارند.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد امکان تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان شوراها گفت: آنچه ستاد انتخابات کشور اعلام می کند دستور اجرای کار ما است تا زمانی که مراجعه کنندگان در محل ثبت نام حضور داشته باشند حتی خارج از زمان اداری ثبت نام ها انجام می شود.

به گفته استاندار تهران تا امروز در کل استان 6473 نفر ثبت نام کردند که 3751 نفر در شهر ها و 2722 نفر در روستاها است که از این مجموعه 734 نفر خانم و 5739 نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: در شهر تهران نیز تا این لحظه حدود 1715 نفر ثبت نام کردند که نشان دهنده علاقه ی مردم عزیز ما در تعیین سرنوشت مدیریت شهری تهران است و نشان می دهد ان شا الله یک انتخابات پرشور پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور چهره های شاخص کشور برای ثبت نام تصریح کرد: چهره ها وقتی وارد انتخابات می شوند به حضور حداکثری مردم کمک می کند.

استاندار با تاکید براینکه انتخابات آزاد است تصریح کرد: انتخابات تفکیک ندارد در قانون تفکیک افراد وجود ندارد و هرکس شرایط لازم برای حضور در انتخابات را داشته باشه می تواند ثبت نام کند.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعان برای ثبت نام زیاد است گفت: کثرت جمعیت برای ثبت نام در یک محیط نسبتا محدود کار را کمی سخت می کند اما همکاران با حوصله مراحل ثبت نام را انجام می دهند.

استاندار تهران با تاکید براینکه براساس قانون نام شورای شهر تهران، ری و تجریش باید باشد گفت:در دوره پنجم قطعا سر در شورا اصلاح خواهد شد.

وی افزود:ثبت نام این انتخابات با عنوان شورای شهر تهران، ری و تجریش انجام می شود و افرادی که برای این انتخابات ثبت نام می کنند به عنوان کاندیداهای شورای شهر تهران ، ری و تجریش محسوب می شود

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد