Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه در برخی محورهای استان دردسر ساز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبریچهارفصل،جلال پوران‌فرد در نشست فوق العاده ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در ایام نوروز امسال ۱۵ هزار و 400نفر به اورژانس‌های بیمارستانی مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۴ نفر بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهم هر بیمارستان استان ۳۸۵ نفر است عنوان کرد: ۲۴۴ مورد تصادفی داشتیم که ۴۵۱ نفر مصدوم را منتقل که سه نفر فوتی داشتیم.

پوران فرد ابراز کرد: محورهای ارتباطی یاسوج -بابامیدان با ۲۹ تصادف و یاسوج-اصفهان با ۲۳ مورد تصادف رتبه اول و دوم تصادفات را دارند و شهر یاسوج با ۵۷ تصادف بیشترین تصادفات درون شهری را در استان دارد.

وی از وقوع ۲۴ مورد تصادف درون شهری در گچساران خبر داد و گفت: دو مورد اورژانس هوایی در بی بی حکیمه به دلیل تیر خوردگی و چرام به دلیل زایمان داشتیم.

مدیر اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۲۶ مورد مصدومیت با منواکسید کربن در ایام نوروز امسال داشتیم که خوشبختانه در این زمینه فوتی نداشتیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۲۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۱۹۳ هزار و ۶۳۸ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان طی ۱۳ روز نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

«سعید طالبی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی روز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ هفت هزار و ۷۸۷ نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مجموعه های رسمی میراث فرهنگی شامل هتل ها، بوم گردی ها، مهمانپذیرها و تاسیسات تحت مدیریت میراث فرهنگی و همچنین هشت هزار و ۷۱۷ نفر در مجموع اسکان داده شدند.

وی اظهار کرد: طی این روز ۱۱ هزار و ۸۳۲ مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۳۴ هزار و ۵۷۶ نفر در مراکز رسمی تحت نظارت میراث فرهنگی اسکان یافتند. همچنین در مجموع ۷۵ هزار و ۶۲ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

طالبی‌پور تصریح کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۱۹۳ هزار و ۶۳۸ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از جاذبه‌ها گردشگری این استان بازدید کردند.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه، بالغ بر ۷۷۰ اثر تاریخی که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده در کنار جاذبه‌های مردم شناسی، چون پوشش‌ها و گویش‌های محلی و آواها و نواهای محلی یکی از مقاصد گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی بی‌بی حکیمه از ۳۰هزار زائر در طرح نوروزی «آرامش بهاری»
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 فوتی در تصادف نیشابور به سبزوار
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی