Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پژمان بازغي Pejman Bazeghi (متولد 19 مرداد 1353)در يک خانواده 5 نفره در تهران به دنيا آمده است. اصل و ريشه خانوادگي اش به شمال ايران و به شهر لاهيجان بر مي گردد. در دوران کودکي به واسطه شغل پدرش در شهرهاي مختلف زندگي کرده و تجربيات زيادي را بدست آورده است.

پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازماني نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران زندگي کرده و همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي ايران به شهر رشت مي رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع جنگ و اعزام پدرش براي محافظت مرزهاي آب ايران و خليج هميشگي فارس به بوشهر رفته. با پايان جنگ به تهران باز مي گردد.
پس از قبولي در دانشگاه آزاد در لاهيجان براي تحصيل رشته مهندسي معدن به آنجا بر مي گردد و از همانجا با سينما آشنا مي شود. در سال 1373 با ورود به سينماي جوانان مرکز گيلان در اولين فيلمش با نام اعتراف ساخته مجيد زيم خواه باز مي کند.
پس از آن به استخدام آژانس دوستي در مي آيد و به مدت 2 سال همراه بازيگران خوب اين مجموعه علي تاخصوص مرحوم حسين پناهي به ايفاي نقش مي پردازد. بعد از آژانس به سراغ جواني مجيد قاريزاده مي رود و با مسعود جعفر جوزاني به بلوغ مي رسد پس از آن به گروه ويژه مهرداد خوشبخت مي پيوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پيدا مي کند.

پژمان بازغي و همسرش مستانه مهاجروي همراه سيروس مقدم با دريايي ها سفر مي کند و در سال 80 براي نجات دختري در قفس با قدرت الله صلح ميرزايي همراه مي شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درويش مي پردازد و با تارا و تب توت فرنگي سعيد سهيلي و سربازهاي جمعه کيميايي کارش را به پايان مي رساند. پس از سايه آفتاب ، نفس تازه مي کند و در حال حاضر نيز با سامان مقدم براي سال آينده نفستو حبس کن را آماده مي کند. برادر کوچکترش هم علاقه زيادي به اين پرده نقره اي دارد و در 2 فيلم پسران مهتاب و شب برهنه سعيد سهيلي بازي کرده است.
پژمان بازغي و مادرشمهم ترين و معروف ترين فيلم وي ماموريت در تهران کاري از عرفان عسگري است که او نقش پژمان را دارد. اين فيلم پليسي برنده 11 کلت طلايي از جشنواره فيلم پليسي مسکو است. اين فيلم در حال دوبله شدن به 127 زبان دنيا است و به طور کلي 10 ميليون دلار خرج داشت و 120 ميليون دلار فروش کرد.
برادر کوچکترش هم علاقه زيادي به اين پرده نقره‌اي دارد و در 2 فيلم پسران مهتاب و شب برهنه سعيد سهيلي بازي کرده است
عکس هاي پژمان بازغي و همسرش مستانه مهاجر و دخترشان نفس در برنامه زنده رود 14 تير 92


مستانه مهاجر (متولد 15 ارديبهشت 1353 در تهران) تدوين‌گر اهل ايران و همسر پژمان بازغي است.
وي فارغ‌التحصيل رشته تدوين از دانشگاه سوره است.

فيلم هاي سينمايي پژمان بازغياعتراف(مجيد فهيم‌خواه، 1375)جواني (مجيد قاري‌زاده، 1376)بلوغ (مسعود جعفري‌جوزاني، 1377)دختري در قفس (قدرت‌الله صلح‌ميرزايي، 1380)دوئل (احمدرضا درويش، 1382)سربازهاي جمعه (مسعود کيميايي، 1382)تارا و تب توت فرنگي (سعيد سهيلي، 1382)راه طي شده (عباس رافعي، 1384)کافه ستاره (سامان مقدم، 1384)قصه عشق (بيژن بيرنگ، 1385)ريسمان باز (مهرشاد کارخاني، 1386)فرود در غربت (سعيد اسدي، 1387)به هدف شليک کن (محمد کتيرايي، 1387)خواب ليلا (مهرداد ميرفلاح، 1387)خاطره (نادر طريقت، 1387)فاصله (کامران قدکچيان، 1388)تهرون (نادر تکميل همايون، 1388)ندارها (محمدرضا عرب، 1389)مرگ کسب و کار من است (امير ثقفي، 1389)اينجا شهر ديگري است (احمدرضا گرشاسبي، 1390)ساعت شلوغي (آرش معيريان، 1390)نازنين (مهدي گلستانه، 1392)دو ساعت بعد مهرآباد (عليرضا فريد، 1392)انارهاي نارس (مجيدرضا مصطفوي، 1392)خنده‌هاي آتوسا (عليرضا فريد، 1393)اين سيب هم براي تو (سيروس الوند، 1393)ناهيد (آيدا پناهنده، 1393)من و شارمين (بيژن شيرمرز، 1394)بارکد (مصطفي کيايي، 1394)هلن(علي اکبر ثقفي، 1394)زار ر (نيما فراهي 1395)اسرافيل (ايدا پناهنده 1395)پژمان بازغي و آيدا پناهنده در جشنواره فيلم کن فرانه
سريال هاي تلويزيوني پژمان بازغيآژانس دوستي ( احمد رمضان‌زاده، 1378)اين يک دادگاه نيست (اصغر توسلي)گروه ويژه (مهرداد خوشبخت)گمگشته (رامبد جوان، 1380)دريايي‌ها (سيروس مقدم، 1381)گذر عاشقي (محمدرضا آهنج، 1383)مرد هزارچهره (مهران مديري، 1386)مرد دوهزارچهره (مهران مديري، 1387)تاوان (شهرام شاه حسيني، 1389)همچون سرو (بيژن بيرنگ، 1389)پايتخت1(سيروس مقدم، 1389)مادر (بيژن بيرنگ، 1392)بوي باران (حسين تبريزي، 1392)دولت مخفي (عبدالحسن برزيده،راما قويدل، 1392)گذر از رنج‌ها (فريدون حسن پور ، 1393)مسابقه ستاره بيست (داور، 1393)خندوانه(سري جديد) (شرکت کننده در مسابقه لباهنگ،1395يکتا(هشت و نيم دقيقه) (شهرام شاه حسيني 1395)شبکه نمايش خانگيخيابان يک طرفه (اسماعيل فلاح پور، 1390)قلب يخي(فصل سوم) (سامان مقدم، 1391)شام ايراني (سروش صحت, 1393)اجراوي مجري برنامه چند درجه است. برنامه اي که به سرگرمي هاي هيجان انگيز و کم شناخته شده در ايران مي پردازد. اين برنامه از شبکه نسيم پخش مي شود.
Mastaneh Mohajer
Pejman Bazeghi instagram



عکس هاي جديد پژمان بازغي با همسر و دخترش
پژمان بازعي و دخترش نفس در بيمارستان


پژمان بازعي مهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان در شبکه نسيم

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»

به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بودجشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان  کودکان. زنان جوانی که ۱۲ سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، چند روزی است از حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی فلسطین می گذرد. هنوز هم اخبار مهم رسانه های جهان به تحلیل و حواشی و اخبار مختلف این عملیات منحصر به فرد، تعلق دارد. مردم ایران هم هنوز حرف مجالس و دورهمی هایشان در مورد این اقتدار است و حتی جشن هایی هم در این چند شبانه روز برپاست. 

ما نیز امروز به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بود این اجتماع جشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان  کودکان. زنان جوانی که 12 سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند. 

فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد

مراسم به میزبانی همسر شهید حسن طهرنی مقدم پدر موشکی ایران تدارک دیده شده بود که میهمانانش نیز خانواده شهدای اقتدار بودند. همان شهیدانی که همراه حاج حسن در شهرستان ملارد و حین انجام کاری مهم به شهادت رسیده بودند.

 زنگی که به نام حسینیه ثبت شده بود را زدیم و پس از چند دقیقه وارد خانه شهید طهرانی مقدم شدیم. در بدو ورود نرسیده به حسینیه ای که طبقه پایین ساختمان است میزی چیده شده بود که شاید به خاطر چیدمان روی آن می شد نامش را میز مقاومت گذاشت. تصاویری از شهید طهرانی مقدم، شهید قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری بود که با پرچم ایران و فلسطین مزین شده بود. 

از پله ها که پایین رفتیم پادری خانه به چشممان آمد. مکانی که هر کسی بری ورود به حسینیه مجبور است پایش را روی آن بگذارد. پرچم رژیم غاصب صهونیستی حکم این پادری را داشت. 

همسر شهید مدافع حرم: حتی یکبار هم برای بازگشت پیکر شوهرم دعا نکردم!

وارد شدیم. فضای دلنشین ساختمان به قدری انرژی مثبت داشت که انگار همه افرادی هم که آنجا بودند دوستان صمیمی ما محسوب می شدند. خانم حیدری همسر حاج حسن به همراه دخترش با خوش رویی تمام از ما که برای تهیه گزارش به آنجا رفته بودیم استقبال کردند. گوشه دیگر حسینیه خانم معصومه سپهری نویسنده کتاب زندگی نامه شهید طهرانی مقدم  در میان تعدادی از خانواده شهدا که آمده بودند نشسته بود و با مرور تصاویر و فیلم های شهدا مرور خاطرات می کرد. 

سپس خانم ها که گویی دیگر مثل اقوام نزدیک هم هستند شروع کردن به پهن کردن سفره و چیدن وسایل داخل آن. نگاهم به چند دختر 10-11 ساله افتاد که از خانم سپهری خواهش می کردند حتی الان که بقیه رفتند و آماده غذا خوردن شدن همچنان بگذارد آنها عکس  فیلم ها را ببینند. خانم سپهری که متوجه نگاهم شد شروع کرد به توضیح دادن و گفت: این دخترهایی که می بینید مادرانشان پس از شهدات  همسر در حادثه ملارد مجدد ازدواج کردند و حالا آنها به شهید می گویند عمو و می خواهند عموهایشان را بیشتر بشناسند. 

همسر شهید موسوی: حاج قاسم جواب نامه سیدرضی را از پنجره خلبان فرستاد پایین! / به سردار سلیمانی گفتم: من عرضه همسر شهید شدن ندارم

پس ازچند دقیقه کاسه های تزیین شده آش در سفره ها پر شد. خانم حیدری با همان روی گشاده از ما خواست بنشنیم و غذا بخوریم. می گفت این آش پیروزی رزمندگان در یکشنبه شب است. خواستیم با این آش نذری شکر گذار خدا باشیم. حدود یکساعتی به خوش و بش خانم ها با هم گذشت و خبرنگارها سعی می کردند با خانواده شهدا صحبت کنند و احساساتشان را از عملیات وعده صادق بپرسند. 

مادر شهیدان محمد و محمود داستار که هر دو فرزندش در راه تولید موشک به شهادت رسیدند در پاسخ به این سوالم که چه حسی داشتی از عملیات ایران علیه اسراییل، گفت: از ته دل می خندید و گفت پس از 12 سال دلم آرام شد. ثمره خون پسرانم را دیدم. حتی به همین شکرانه سر مزارشان در شهرستان نظر آباد رفتم و گفتم: مادر به آرزویتان رسیدین. 

مادر برایمان توضیح داد که محمد سال 85 در حالی که عقد کرده بود به خاطر حادثه ای در حین کار به شهادت رسید و محمود هم با داشتن یک فرزند دو ساله همراه شهید طهرانی مقدم آسمانی شد. مادر شهید بودن سخت است اما همیشه از خدا تشکر می کنم به خاطر داشتن این فرزندانم.

همسر شهید محمود داستار که حالا دخترش خانمی شده، می گوید: ما تازه 3 سال بود که زندگی مشترک را شروع کرده بودیم و همه این سال ها شهادت همسرم مرا اذیت می کرد اما  با انجام این عملیات دلم آرام شده. تا پیش از این با خودم فکر می کردم اینهمه صنعت موشکی چه فایده دارد پس؟ اما با این عملیات فهمیدم همسرم چقدر کار مهمی انجام داده و من بسیار خوشحالم.

در این حسینیه به هر چه نگاه می کردی یادآور مقاومت بود و نابودی اسراییل. حتی سجاده ای که رویش نماز میخواندند نیز نمادی از فلسطین بود.

همسر شهید علی‌محمدی: قلبمان با عملیات دیشب شاد شد

دیوار نوشته ای نیز مزین به وصیت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی، چشم را به خود متوجه می کرد: روی قبرم بنویسید اینجا مزار کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند. 

جنبه‌های بسیاری از نقش زنان در دفاع مقدس باقی مانده

در پایان خانواده شهید حاج حسن میهمانانش را با یک هدیه بدرقه کرد. هدیه ای که باز هم یادآور مقاومت بود و مبارزه با رژیم صهیونیستی.   

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • ببینید | مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • عکس | منوچهر هادی دلتنگ دخترش شد