Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی:


 مدیر کل سلامت شهرداری تهران از  استقرار پایگاه های سلامت در ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از ۲ هزار نفر از این خدمات استفاده کردند.

به گزارش بی‌باک، سمانه زمانیبا اشاره به استقرار پایگاه های سلامت در تمامی مناطق ۲۲۲ گانه طی ایام نوروز اظهار کرد: تلاش کرده ایم در اماکن شناخته شده و پررفت و آمد شهر تهران که محل گذر شهروندان و گردشگران است پایگاه های سلامت را به منظور انجام مشاوره پزشکی، توزیع بروشور، تست قند خون، فشار خون، مشاوره تغذیه مستقر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بوستان قیطریه، ستاد اسکان مجتمع بهاران اوین، بوستان پرواز، ستاد اسکان همراه سرای مفید، پایانه آزادی، بوستان میعاد، پایانه بیهقی، بوستان لاله، بوستان مصطفی خمینی و میدان آزادی از مهم ترین و پررفت و آمدترین مکان هایی هستند که برای استقرار پایگاه های سلامت در نظر گرفته شدند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران افزود: شهروندان همچنین می توانند در بوستان تهرانی، بوستان دانشجو، میدان حسن آباد، میدان راه آهن، بوستان زندگی، بوستان پیروزی، ترمینال شرق، میدان آقانور، پایانه جنوب، بوستان بعثت، بوستان بهاران، بوستان قائم، میدان الغدیر و بوستان ولایت به پایگاه های سلامت مراجعه کنند.

به گفته زمانی پایگاه های سلامت در بوستان حضرت خدیجه (س)، بوستان نرگس و اردوگاه شهید میر حسینی نیز تا تاریخ ۱۳ فرودین همه روزه پذیرای شهروندان و گردشگران است.

وی در پایان با اشاره به حضور قابل توجه مردم در پایگاه های سلامت طی هفته نخست فروردین عنوان کرد: طی هفته گذشته بیش از ۲ هزارنفر از شهروندان و گردشگران از خدماتی چون تست رایگان قند خون، فشار خون، مشاوره مامایی و پزشکی، مشاوره ترک دخانیات، طب ورزشی، مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و ... در پایگاه های سلامت استفاده کرده اند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان