Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی نصیری با اعلام اعزام دو تیم جهادی به مناطق محروم اظهارداشت: ۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی به صورت داوطلبانه اعلام امادگی کرده و برای شرکت در اردوی جهادی نوروزی نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه این دو تیم به مدت ۷روز در روستاهای عوض نجم اباد و چاه ستاره اسقترار خواهند یافت ادامه داد: تکمیل خانه عالم ،لوله گذاری مسیر قنات روستا تکمیل دیوار مساجد و همچنین ترمیم و زیباسازی مدرسه روستا از جمله اقدامات جهادی بسیجیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیری در ادامه با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی و جوانان به عنوان یکی از بانشاط ترین و تانیر گذارترین نیروهای اجتماعی هستند تصریح کرد: تحقق جهاد اقتصادی در سال پیش رو با استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود اجتماعی و اقتصادی صورت خواهد پذیرفت.

وی با مهم برشمردن حرکت جوانان جهادگر در این اردوها بیان داشت: زدودن محرومیت از چهره مناطق کم تر توسعه یافته بسیار امری است که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر این موضوع داشته اند.

مدیر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه سبزوار در ادامه با اشاره تاثیرات این اردوها بر جهادگران ادامه داد: این افراد در آینده ای نه چندان دور در پست های مختلفی مشغول به کار شده و این حضور دررمناطق محروم و دیدن رنج و سختی مردم لمس آن از نزدیک نخواهد گذاشت تا این مشکلات از دید انها پنهان بماند.

نصیری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولیدات بومی ادامه داد: از دیگر مزایای حضور جهادگران در این دوره ها شناخت عرصه های تولیدی با مزیت های نسبی بالا است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز خراسان رضوی، هم اکنون وجود رواناب موجب مسدود شدن محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه  و  محور روستای امیرآباد فیروزه شده است.  

روستا‌های ساروق و بهالگر  شهرستان داورزن  را هم سیلاب فرا گرفته است.

پل ارتباطی روستای بهانگر  به علت افزایش حجم سیلاب مسیر رودخانه تخریب شده است.


سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال  و موجب ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان شده است.
هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

 

بارندگی شدید  امروز ۱۵ مورد آب گرفتگی در توحید شهر سبزوار داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار با اشاره به وقوع ۱۰ مورد آب گرفتگی اماکن و ۵ مورد معابر در توحیدشهر بر اثر بارندگی امروز، افزود: در پی بارندگی شدید امروز در مجموع ۱۵ مورد آب گرفتگی، دو مورد سقوط درخت و یک مورد گرفتار شدن خودرو سواری در سیلاب به وقوع پیوست و  آتش نشانان با تجهیزات لازم با تلاش چند ساعته و با همکاری مدیریت بحران شهرداری به یاری شهروندان شتافتند.

معصومی صدرافزود: با اعلام هشدار‌های قبلی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش، سازمان آتش نشانی سبزوار و اعضاء مدیریت بحران شهرداری در آماده باش کامل قرار داشتند و بلافاصله بعد از شروع بارندگی آتش نشانان در شهرداری سبزوار آب گرفتگی‌های روی داده را رفع کردند.

وی افزود: منشاء عمده روان آب‌های جاری شده در معابر توحید و به ویژه انتهای خیابان کوثر به سمت نیروگاه برق، از زمین‌های شمال توحید شهر و خارج از  محدوده خدماتی است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی