Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@15:19:25 GMT

ضربه کشتی کج کاوه رضایی به بهنام برزای+تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۳۳۵۳

ضربه کشتی کج کاوه رضایی به بهنام برزای+تصاویر

به گزارش پارس نیوز،

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز ظهر ساعت ١٢ در کمپ حجازى دومین نوبت تمرینى خود را برگزار کردند.

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن زیر نظر چینی، تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر خرمگاه آغاز کردند. کنعانى زادگان،هرایر مگویان و فرشید اسماعیلی به همراه ملی پوشان غایبان تمرین استقلال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حمید بابازاده پس از چند روز غیبت امروز به تمرین بازگشت. محمد خرمگاه در آغاز تمرین دقایقی با خسرو حیدری گفت و گو کرد. حدود 100 هوادار در کمپ حضور یافتند و نظاره گر تمرین بودند. کاوه رضایی،علی قربانی و جابر انصاری در حاشیه تمرین زیر یک خم بهنام برزای را گرفتند و او را زمین زدند.پس از این هم رضایی مانند مسابقات کشتی کج،با آرنج به برزای زد که این صحنه ها باعث خنده استقلالی ها شد. آبى پوشان که روز گذشته تمرین پر فشارى داشتند امروز بعد انجام تمرینات تاکتیکى سبک و ریکاورى کمپ مرحوم حجازى را ترک کردند. تمرین استقلال پس از حدود یک ساعت به پایان رسید.این در حالی است که یعقوب کریمی،عظیم گوگ و فرشید باقری پس از پایان تمرین در زمین ماندند و به صورت اختصاصی به تمرین خود ادامه دادند. علیرضا منصوریان در تمرین امروز هم غایب بود تا دستیارانش تمرینات را زیر نظر بگیرند. دروازه‌بان‌ها که روز گذشته با اشکان نامداری تمرین کردند، با توجه به بازگشت حمید بابازاده تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان دنبال کردند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم