Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،همزمان با آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان از تاریخ ۳۰ اسفندماه می‌توانند به مدت یک هفته برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند و استعلام‌های مورد نیاز نیز به صورت روزانه به مراجع چهارگانه یعنی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال فرستاده می‌شود و اعلام نتایج این استعلامات از تاریخ ۷ فروردین‌ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین انجام خواهد شد.

گفتنی است آمار کسانی که با حضور در ستاد ثبت نام واقع در فرمانداری لالی ثبت نام خود را نهایی کرده اند به شرح زیر می باشد که به صورت روزانه به روز می گردد .

(( روز یک شنبه 6 فروردین 1396 ))

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه شهر لالی

41

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش مرکزی

84

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش حتی

142

لازم به ذکر است منبع آمار فوق بر اساس اعلام ستاد ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا واقع در فرمانداری لالی است که به صورت لحظه ای اعلام می گرد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لالی اعلام کرد:مهلت ثبت نام داوطلبان تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 6 فروردین 96 می باشد. ضمنا آن دسته از افرادی که در دفاترپیش خوان ثبت نام کرده اند جهت ثبت نهایی به فرمانداری و بخشداری های تابع مراجعه نمایند. لذا با توجه به محدودیت زمان و تراکم کاری خواهشمند است تسریع لازم جهت ثبت نام بعمل آید و ثبت نام را به روز آخر موکول نفرمائید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود