Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-20@00:20:33 GMT

نامه دی‌میستورا به روسیه، ایران و ترکیه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۳۹۲۹

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از روسیه، ایران و ترکیه خواست در راستای حفاظت از آتش‌بس در سوریه به برگزاری مذاکرات بیشتر بپردازند. «استفان دی‌میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از کشورهای روسیه، ایران و ترکیه خواست تا با مذاکرات بیشتر درباره مساله آتش‌بس در سوریه، به اتخاذ راهکار‌های دقیق برای مقابله با وضعیت نگران‌‌کننده موجود در این کشور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش نامه نيوز، روند آتش‌بس در سوریه از زمان اجرای توافق آتش‌بس در تاریخ ۳۰ دسامبر گذشته تاکنون بسیار شکننده بوده است و بارها توسط گروه‌های تروریست حاضر در سوریه نقض شده است.

پیش‌بینی می‌شود کشورهای روسیه، ایران و ترکیه اقدام به برگزاری نشستی سه‌جانبه برای حل بحران نقض آتش‌بس در سوریه کنند.

مذاکرات برای آتش‌بس در سوریه تاکنون به نتایج قابل اتکا و قاطعی منتهی نشده است.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران»  در مسابقات فعالیت داشت.   اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.   نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشگاه خواهد بود.   باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است