Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:47:17 GMT

توقيف يك ميليارد بدليجات قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۴۱۹۹

توقيف يك ميليارد بدليجات قاچاق در اصفهان

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،سرهنگ "ستارخسروي" رئيس پليس آگاهي استان اصفهان ،گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس از دپوي تعداد زيادي بدليجات قاچاق در انباري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي کردند كه در اين عمليات تعداد چهار كارتن انواع بدليجات خارجي كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي و قاچاق بودند كشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مقام انتظامي ارزش كالاي كشف شده را يك ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه تيم هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان در ايام نوروز به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي با شدت بيشتري به فعاليت خود ادامه مي دهند، اظهار داشت: از مردم عزيز مي خواهيم هر گونه اخبار در خصوص تهيه، توزيع و دپوي كالاهاي خارجي قاچاق دارند موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني انجام گيرد.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل