Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@08:15:37 GMT

کتک کاری طرفداران و مخالفان ترامپ

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۴۳۰۹

کتک کاری طرفداران و مخالفان ترامپ

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از اسپوتنیک، ویدئویی از درگیری حامیان و مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در فضای مجازی پخش شده است. این درگیری در شهر هانتینگتون بیچ در ایالت کالیفرنیا رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از لس آنجلس تایمز، کتک کاری بین دو گروه، زمانی به وقوع پیوست که یک مرد با هویت ناشناخته در حالیکه ماسک بر صورت داشت، به صورت یکی از فعالان برگزاری مراسم حمایت از رئیس جمهورایالات متحده اسپری فلفل پاشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حرکت، طرفداران و مخالفات دونالد ترامپ با یکدیگر گلاویز شدند.
در نتیجه این درگیری ها دو نفر زخمی شدند. در نهایت پلیس موفق به تفرقه جمعیت گردید، نیروهای پلیس در این میان شش نفر را دستگیر کردند، هر شش نفر از گروه مخالفان رئیس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا هستند.
این اتفاق، اولین درگیری فیزیکی بین طرفداران و مخالفان دونالد ترامپ نیست. پیش از این نیز زد و خوردهایی بین این دو گروه صورت گرفته است.
از زمان انتصاب دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا، درگیری های بسیاری بین طرفداران و مخالفان وی در کشور به وقوع پيوسته است.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم

به گزارش giantfreakinrobot، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی چهاردرباره حضور بیشترش در Spider-Man 4 خبر داد.

از زمانی که فیلم Spider-Mane در سال 2021،موفقیت بسیاری کسب کرد و طرفداران بسیاری را برای دریافت اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلمی که  توسط تام هالند و جان واتس با نام اسپایدر من یا بدون بازگشت به خانه جذب کرد.

 تام هالند می‎گوید او در همان ابتدای برنامه ریزی‌‌ها و اوایل کار برای چیزی که امیدوار بوده است به مرد عنکبوتی 4 تبدیل شود، درگیر بوده است. این بازیگر می گوید که به شخصیت مرد عنکبوتی پایبند است.

تام هالند خطاب به کسانی که ممکن است نگران این باشند که چگونه می‌توانند اسپایدرمن یا بدون راه بازگشت به خانه را با حضور شخصیت همیشگی اش دنبال کنند صحبت کرده است و اگر شما به عنوان مخاطب اسپایدر من نگران بودید که تام هالند صدای پایان دادن به مرد عنکبوتی 4 یا حتی بازی او در نقش پیتر پارکر باشد، او به صراحت گفت که هرگز چنین نخواهد شد.

هالند بازیگر با درک قدرت بزرگ و مسئولیت بزرگی که با چنین بازی مورد علاقه طرفداران  این شخصیت همراه است، گفت: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. از این رو واضح است که تام هالند می خواهد برای همیشه نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

بسیاری از طرفداران متعجب بودند که چگونه اوضاع برای تام هالند و اسپایدر من به هم خورده است و این درحالی بود که  هالند مشغول بسیاری از پروژه های دیگر است، به نظر می رسد آینده فرانچایز ابرقهرمانی او نه تنها آینده خوبی قرار دارد و جدی گرفته می شود، بلکه این چیزی است که  هالند و تیم خلاق  آن را ارزشمند می دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات