Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گرمی با بیان این مطلب گفت: بازارچه نوروزی صنایع دستی شهرستان گرمی مغان با هدف آشنایی گردشگران و میهمانان نوروزی با تولیدات صنایع دستی و سوغاتی های شهرستان در طول ایام تعطیلات نوروزی در محل ساختمان نمایشگاه دائمی صنایع دستی واقع در شهرک ولیعصر برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر روح الله محمدی اضافه کرد: در این بازارچه نوروزی تولیدات صنایع دستی گرمی از قبیل ورنی، گلیم، تابلو فرش، فرش دستباف، تابلوهای مینیاتور، انواع بافتنی ها و عروسک های دست ساز به همراه دیگر سوغاتی های شهرستان از جمله عسل، گیاهان دارویی، غذاها و شیرینی های سنتی به ویژه کته، کوماج و اردک به نمایش گذاشته شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ در بخش ورک شاپ نمایشگاه نیز دارهای گلیم، ورنی و فرش برپا شده تا ضمن آشنایی بازدیدکنندگان با مراحل راه اندازی کارگاه های بافته های داری، از نحوه گره زنی و چله کشی و دیگر مراحل گلیم بافی، ورنی بافی و فرش بافی اطلاعاتی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان این نمایشگاه ضمن آشنایی با تولیدات صنایع دستی و سوغاتی شهرستان گرمی مغان می توانند نسبت به خرید بدون واسطه سوغاتی ها و صنایع دستی شهرستان اقدام کنند، افزود: علاقمندان به صنایع دستی و میهمانان و گردشگران نوروزی می توانند تا 13 فروردین ماه 96 همه روزه از ساعت 9 صبح تا 19 عصر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی