Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سیار یکشنبه شب درگفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: ازاین تعداد 659 تن برای انتخابات شوراهای اسلامی «شهرها» و 884 تن برای «روستاها» در استان قم ثبت نام نمودند.
وی بیشترین تعداد ثبت نام در حوزه شهرهای استان قم را مربوط به شهر قم با 573 تن اعلام کرد و گفت: شهرهای کهک، جعفریه، قنوات، سلفچگان و دستجرد به ترتیب با 22، 21، 16، 14 و 13 تن در رتبه های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هم چنین بیشترین تعداد ثبت نام در حوزه روستاهای بخش های پنجگانه استان قم را مربوط به بخش های خلجستان، مرکزی، سلفچگان، جعفریه و کهک به ترتیب با 220، 188، 185، 156 و 135 تن اعلام کرد.
سیار هم چنین با ارائه آماری از هفتمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم، خاطرنشان کرد: امروز 240 تن برای شوراهای اسلامی «شهر» ثبت نام کردند.
وی افزود: از این تعداد 206 تن برای شهر قم، 5 تن برای شهر دستجرد، 13 تن برای شهر کهک، 3 تن برای شهر قنوات، 10 تن برای شهر جعفریه و 3 تن برای شهر سلفچگان نام نویسی نمودند.
وی در رابطه با تعداد روستاهای دارای شورای اسلامی هر بخش و تعداد داوطلبان برای روستاهای هر بخش گفت: برای 34 روستای بخش خلجستان تعداد 220 تن، برای 18 روستای بخش کهک تعداد 135 تن، برای 31 روستای بخش مرکزی تعداد 188 تن، برای 25 روستای بخش سلفچگان تعداد 185 تن و برای 24 روستای بخش جعفرآباد تعداد 156 تن ثبت نام کردند.
ثبت نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و 5 بخشداری تابع آن، 30 اسفند ماه 95 آغاز شد و تا ششم فروردین ماه امسال (امروز) ادامه داشت.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان قم دارای یک شهرستان قم و 5 بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
سیار با بیان این که در پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر قم 13 تن عضو شورای اسلامی این شهر می شوند، گفت: تعداد اعضای شورای اسلامی 5 شهر خلجستان، جعفرآباد، قنوات، سلفچگان و کهک نیز هر کدام 5 تن است که در مجموع 38 تن برای شوراهای اسلامی «شهر» استان قم انتخاب می شوند.
وی با بیان این که در بیش از 130 روستای استان قم، شورای اسلامی روستا تشکیل می شود، اظهار کرد: تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا بر اساس جمعیت آنان 3 یا پنج تن است، از این رو در استان قم بیش از 400 تن برای عضویت در شوراهای اسلامی «روستا» انتخاب می شوند.
7406/ 6133/خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود