Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: خانواده های ۸۳۶ زندانی در استان مرکزی تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر موسی نژاد در نشستی با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۳۶ خانواده زندانی در قالب یک هزار و ۹۰۴ نفر از حمایت‌های کمیته امداد در استان مرکزی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: مهمترین هدف کمیته امداد در حمایت از این خانواده ها حفظ و تحکیم بنیان خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزادی سرپرستان خانوار که به علت محکومیت مالی در زندانی هستند موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می‌شود و با آزادی یک زندانی که به دلیل جرائم غیرعمد دوران محکومیت خود را می‌گذراند، می‌توان خانواده‌ای را از بسیاری معضلات و گرفتاری‌های ناشی از فقدان سرپرست خانوار نجات داد.

جواد مسعودی، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان مرکزی نیز خدمات کمیته امداد در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد را امری انسانی و بسیار مقدس برشمرد و گفت: با همکاری کمیته امداد و ستاد دیه بسیاری از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازگشت سالم و توام با تغییرات مثبت رفتاری زندانیان به جامعه و خانواده می‌تواند در کاهش وقوع جرم و در نتیجه ارتقای سلامت جامعه اثرگذار باشد که در این راستا اجرای صحیح و هدفمند برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها اثرات مطلوبی به همراه داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد مازندران، گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندران توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، میثم معافی، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک خیرین و مشارکت مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد میان خانواده های مددجو کمیته امداد استمرار دارد.

معافی همچنین تصریح کرد: سال گذشته  100 هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با کمک کمیته امداد و دریافت وام 150 میلیون تومانی اشتغال به خودکفایی رسیدند که در مازندران 4 هزار سرپرست خانواده آموزش‌های مهارتی دیدند و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی 23 هزار سرپرست خانواده در طرح مهارت افزایی، کارآفرینی و آموزشی را داریم که با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در آینده نزدیک استقلال اقتصادی را برایشان به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون جذب هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره کل کمیته امداد را داشتیم که بیش از 70 درصد این تسهیلات به جوانان جویای کار غیر مددجو امداد اختصاص یافت.

معافی افزود: متقاضیان جوان جویای کار دهک یک تا 5 می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه