Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@01:31:45 GMT

دیدار روحانی و نخست‌وزیر روسیه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۴۲۱

دیدار روحانی و نخست‌وزیر روسیه

رئیس‌جمهور کشورمان که به مسکو سفر کرده، با نخست‌وزیر روسیه دیدار و طی آن، روابط دو کشور را رو به توسعه خواند و تاکید کرد که تهران از گسترش و تعمیق روابط با همسایگان منطقه‌ای از جمله مسکو استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دوشنبه شب در دیدار «دمیتری مِدوِدِف» گفت: امیدوارم در این سفر شاهد تحول جدیدی در روند توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و مسائل بین‌المللی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهور با اشاره به همکاری‌های ایران و روسیه در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار کرد: بی‌تردید همکاری‌های دو کشور در روند ثبات و امنیت منطقه و بین‌الملل، تاثیرات مثبتی برجای خواهد گذاشت.

دمیتری مِدوِدِف نخست‌وزیر روسیه نیز در ابتدای این دیدار با تبریک نوروز به رئیس‌جمهور و ملت ایران گفت: مسکو مصمم به گسترش روابط خود در همه حوزه‌ها با جمهوری اسلامی ایران است.

نخست‌وزیر روسیه با بیان اینکه "این سفر برای توسعه روابط دو کشور بسیار مهم است"، اظهار کرد: در حال حاضر فضای خوبی در روابط حسنه میان دو کشور حاکم است و تردیدی نیست که این سفر کمک شایانی به تعمیق روابط تهران - مسکو خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی که به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین - رئیس‌جمهور روسیه - عصر دوشنبه وارد مسکو شده است، فردا مذاکرات رسمی با همتای روس خود خواهد داشت و روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین روز سه‌شنبه دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به رئیس‌جمهور کشورمان اعطا و دکتر روحانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه در خصوص مهمترین مسایل بین‌المللی سخنرانی خواهد کرد. برچسب ها: تابناک ، حسن روحانی ، رییس جمهور ، ایران و روسیه ، نخست وزیر روسیه

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق

منبع: جماران

tags # حسن روحانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق