Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار بابایی جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا در دوازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک سال جدید، اقدامات و تلاش های انتظامی استان در اجرای امنیت برای مسافران نوروزی را بسیار اثر بخش و مناسب ارزیابی کرد.
جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا در ادامه سخنان خود گفت: طی سه سال گذشته در مجموعه نیروهای مسلح، یک تحول و تغییر رویکرد و نگرش مفیدی نسبت به نیروی انتظامی اتفاق افتاده که نتیجه تلاش ها و جدیت ماموران پلیس در اجرای مامویت ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار بابایی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در مجموعه نیروی انتظامی چند جا به عنوان نماد قرار دارند که استان سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن مرز، درگیربودن با پدیده قاچاق مواد مخدر و ورود کالای قاچاق یکی از این نمادها می باشد.
جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا با اشاره به اینکه امنیت سیستان و بلوچستان تاثر مهمی در امنیت ملی دارد، گفت: یکی از مؤلفه ها و شاخص های مهم امنیت در این منطقه رواج گردشکری می باشد و با توجه به اینکه در سال جاری این استان پهناور به عنوان مقصد گردشگری در سطح کشور معرفی شده و استقبال گردشگران برای حضور در این منطقه افزایش یافته، بیانگر وجود امنیت بالا در استان بوده که این ارتقاء امنیت به عنوان یک ادبیات منطقه ای نو، درحال معرفی می باشد.
وی با اشاره به اینکه مقوله امنیت جنبه ذهنی و نسبی دارد، گفت: با تلاش های صورت گرفته قالب و شیب تهدیدات از نوع سخت به نوع نرم تغییر یافته و ماموریت های پلیس در این حوزه سازمان دهی شده است.
جانشین پلیس امنیت عمومی ناجا رسدگی به آسیب های اجتماعی را یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جدید عنوان و افزود: اقدامات ایجابی این رویکرد توسط معاونت اجتماعی ناجا طرح ریزی و در حال اجرا می باشد به گونه ای که نمونه ای از آن را در طرح نوروزی مشاهده می کنیم.
انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان

علیرضا قاسمی در بازدید از مناطق سیل زده گفت: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستا‌هایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستا‌ها و شهر‌های درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکر‌های آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند