Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@04:21:41 GMT

سرمربی مس رفسنجان: تیم اول تا دهم شانس صعود دارند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۹۰۶

سرمربی مس رفسنجان گفت: تیم اول تا دهم شانس و مدعی صعود به لیگ برتر را دارند و این را خوب می‌دانم که این جدال‌ها تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: سرمربی مس رفسنجان گفت: تیم اول تا دهم شانس و مدعی صعود به لیگ برتر را دارند و این را خوب می‌دانم که این جدال‌ها تا روز آخر ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان کرستیچوویچ در رابطه با تیم خود و بازی این هفته با ایران‌جوان بوشهر گفت: من در ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم با کاری که شروع کرده‌ام بتوانم به خوبی به پایان برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در مجموع، تیم ما در آمادگی کاملی بسر می‌برد و از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی هستیم.

وی همچنین در مورد تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: تیم ایران‌جوان تیم بسیار خوب و دارای کادر فنی و بازیکنان جوان و بااستعداد مخصوصاً که این تیم در خانه فوق‌العاده زیبا بازی می‌کند اما ما خود را برای این بازی آماده کرده‌ و برای نتیجه به آنجا می‌رویم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب به نمایش گذاشته و 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد شرایط برگزاری لیگ یک و همچنین داوری‌ها گفت: من از هفته نهم به تیم مس رفسنجان آمدم ولی در کل تیم‌های امسال و شرایط لیگ خیلی بهتر از سال قبل برگزار شده و اکثر تیم‌ها در یک سطح هستند و واقعاً تیم اول تا دهم شانس و مدعی صعود به لیگ برتر را دارند و این را خوب می‌دانم که این جدال‌ها تا روز آخر ادامه داشته و تا آخرین روز تکلیف تیم صعودکننده مشخص نیست.

کرستیچوویچ همچنین در مورد داوری‌های لیگ اظهار داشت: سال گذشته کیفیت داوری‌ها خیلی بهتر بود اما امسال از داوران جوان و کم‌تجربه استفاده شده و بحث این داوری‌ها همیشه برای ما وجود داشته است.

وی در مورد تیم‌ ملی ایران و سرمربی این تیم گفت: تیم ملی ایران دارای یک مربی خوب، فنی و باهوش است و بازیکنان ایران نیز به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردارند و خوشحالم که فدراسیون فوتبال ایران از کارلوس کی‌روش حمایت کرده و امکانات مورد نیاز را فراهم می‌آورند و امیدوارم تیم ملی ایران مستقیماً به جام جهانی صعود کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز