Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@23:17:00 GMT

معتمد کی‌روش، نقش اول دفاع تیم ملی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۹۳۸

مدافع مورد اعتماد کارلوس کی روش نقش زیادی در برنامه های تیم ملی مقابل چین خواهد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری خاطره خوبی از بازی رفت تیم ملی مقابل چین ندارد. اوکه در دقایق ابتدایی آن مسابقه مصدوم شد و مدت زیادی دور از میادین بود، حالا برگشته و جایگاه ثابتش در ترکیب را پس گرفته است.
منتظری حالا به مرد مورد اعتماد کی روش تبدیل شده و به معنای واقعی نقش اول خط دفاع تیم ملی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین چند روز قبل بود که در غیاب آرین قاسمی وظیفه ترجمه حرف های کی روش به منتظری محول شد و این نشان از اعتماد کی روش به این مدافع دارد.منتظری بی تردید برای بازی با چین نیز انگیزه زیادی دارد تا رکورد گل نخوردن تیم ملی در مقدماتی جام جهانی پایدار بماند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی کادیز به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گلی که ژائو فلیکس به ثمر رساند در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد. 

این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان ژاوی برخوردار بود چون آنها یک هفته سخت را در پیش دارند و باید بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان را برگزار کنند و از سوی دیگر هفته آینده هم روبه‌روی رئال مادرید به میدان خواهند رفت. 

رومئو پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من همیشه آماده هستم تا به زمین بیایم و به تیمم کمک کنم. این پیروزی بسیار مهمی بود و حالا ما در هفته آینده می‌توانیم اختلاف امتیازی که با رئال مادرید به وجود آمده را کاهش دهیم.»

رئال مادرید در حال حاضر با 78 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد و بارسلونا با 70 امتیاز در فاصله هفت هفته تا پایان این مسابقات در رده دوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • میکل آرتتا: سرنوشت قهرمانی حالا در دست منچسترسیتی است
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!