Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیـوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران همواره نشان داده برای بازی های تیم ملی یک سورپرایز دارد. او در بازی برابر قطر آن هم در دوحه ترکیبی متفاوت را راهی میدان کرد. در خط دفاعی او سید جلال حسینی را که گفته می شد دچار مصدومیت شده را روی نیمکت نشاند تا مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری در قلب خط دفاعی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت راست خط دفاعی و بر خلاف دیدارهای گذشته، کی روش رامین رضاییان که چند هفته ای بود از پرسپولیس کنار گذاشته شده بود را نیمکت نشین کرد و بهوریا غفوری بازی داد.

همچنین در خط میانی هم سرمربی تیم ملی مسعود شجاعی را بر خلاف چند دیدار گذشته روی نیمکت نشاند و از احسان حاج صفی به عنوان هافبک وسط استفاده کرد که بازوبند کاپیتانی را بر دستان خود بسته بود. اما به نظر می رسد کی روش برای دیدار برابر چین می خواهد تغییراتی در ترکیب تیمش بدهد. حضور سید جلال حسینی در کنفرانس خبری پیش از این دیدار این گمانه زنی را ایجاد می کند که کاپیتان پرسپولیسی ها بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد و همچنین به دلیل تکنیکی بودن بازیکنان چین در خط میانی سرمربی تیم ملی تصمیم دارد مسعود شجاعی را از اول در ارنج قرار دهد.

به این ترتیب اگر جلال حسینی و شجاعی در ترکیب حضور داشته باشند، با توجه به نبود تیموریان و دژاگه، مسعود شجاعی بازوبند را بر بازو خواهد بست. از طرفی دیگر در خط حمله بعید می رسد تغییرات چندانی داشته باشیم. علیرضا جهانبخش مدت هاست به عنوان وینگر راست انجام وظیفه می کند و کی روش به ندرت جای او را تغییر داده است، همچنین به توجه به حضور سردار، انصاری فرد و قوچان نژاد، مهدی طارمی مثل بازی های گذشته در سمت چپ و به عنوان وینگر چپ توپ خواهد زد.

در نوک پیکان خط حمله هم دست سرمربی پرتغالی تیم ملی باز است و با توجه به آمادگی بالای سردار، انصاری فرد و قوچان نژاد از دو نفر از آنها استفاده خواهد کرد. در بازی برابر قطر سردار آزمون مهاجم هدف بود و انصاری فرد پشت سر او انجام وظیفه کرد. به این ترتیب نمی توان ترکیب قطعی تیم ملی برای دیدار برابر چین پیش بینی کرد و باید دید کی روش چه برنامه ای برای تقابل با شاگردان لیپی دارد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی

اورتون و لیورپول در چارچوب دربی مرسی‌ساید به مصاف هم می‌روند. 

طرفداری | اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در حالی که شاگردان یورگن کلوپ به دنبال ادامه کورس قهرمانی لیگ برتر هستند، تافی‌ها برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول  بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه گودیسون پارک داوران: اندی مدلی (داور اصلی) - دیوید کوت (داور وار) ترکیب ابتدایی اورتون و لیورپول اورتون در حال تکمیل لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوانته، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، مک‌آلیستر، جونز | صلاح، نونیز، دیاز

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان