Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@02:18:20 GMT

کرواسی یکی از تیم‌های خوب جهان است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۶۰۸۷

کرواسی یکی از تیم‌های خوب جهان است

به گزارش ایسکانیوز، اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: اولین مرحله از تمرینات در سال جدید شروع شده که امیدوارم تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم چون امسال سال شلوغی داریم. بازیهای آسیایی داخل سالن، جام ملت‌ها و مسابقات گرندپریکس برزیل را در پیش داریم که باید از الان تمرینات را خوب شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بازی تدارکاتی با تیم ملی کرواسی افزود: 2 بازی با کرواسی داریم؛ کرواسی یکی از تیم‌های خوب جهان است و ما در این بازیهای تدارکاتی کار سختی را در پیش داریم ولی امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

حسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: من چند سالی است که عادت کرده‌ام عید را کنار خانواده نباشم و این هم از مشکلات و سختی‌هایی است که ما در شغل‌مان داریم. به همه در دید و بازدید و سفر در کنار خانواده هستند اما ما به خاطر تیم ملی در اردوها هستیم و سعی می‌کنیم با تمریناتمان لذت ببریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در ادامه تصریح کرد: نگاه‌ها نسبت به تیم ملی فوتسال بعد از جام جهانی تغییر که نکرده هیچ، شاید شرایط بدتر هم شده و ما امیدوار بودیم بعد از کسب مقام سوم جهان نگاه‌ها نسبت به فوتسال تغییر کند چون همه می‌گفتند نتیجه‌ بگیرید نگاه‌ها بهتر می‌شود. ما در جام جهانی نتیجه گرفتیم ولی شرایط بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شد. انتظارات از تیم ملی بالا رفته و همه صحبت از فینال جام جهانی و قهرمانی جهان می‌کنند اما امکانات ما در سطح آسیا هم نیست و ما هنوز در امکانات اولیه مانده‌ایم. همه انتظار دارند که ما قهرمان جهان شویم ولی هیچ کس اطلاع ندارد که امکانات ما در سطح این انتظارات نیست ولی امیدوارم بهتر شود. ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و لباس‌هایمان هم همان لباس‌های قدیمی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربی بدنساز برزیلی که به تازگی به کادر فنی اضافه شده مربی خوبی است، تمرینات متنوعی دارد و امیدوارم به درد تیم ملی بخورد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد

در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود.

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز چهارشنبه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف قرقیزستان رفته و پیروزی در این دیدار باعث می‌شود ایران هم جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و علاوه بر این تیم ۴ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • معرفی میزبانان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴