Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، کمیته وزرای خارجه اتحادیه عرب در حاشیه اجلاس سران عرب در اردن تحولات منطقه از جمله تنش برخی کشورهای عربی با ایران و روند روابط این کشورها با تهران و راه‌های مقابله با نفوذ ایران در منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

کمیته وزارتی اتحادیه عرب از پاسخ شورای همکاری خلیج فارس درباره گفتمان امیر کویت با حسن روحانی رئیس جمهور ایران و درخواست از وی برای «تعامل مثبت» با طرح شورای همکاری خلیج فارس جهت برقراری امنیت در منطقه تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری دولتی کویت «کونا»، در بیانیه صادره پنجمین نشست کمیته وزارتی اتحادیه عرب شامل کشورهای امارات، بحرین، عربستان و مصر، تحولات مربوط به تنش این کشورها با ایران و فرآیند روابط عربی با ایران و راه های ممانعت از نفوذ ایران در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کمیته وزارتی اتحاد عرب همچنین با اتخاذ مواضع تکراری ضد ایرانی آنچه را که دخالت های ایران در امور داخلی کشورهای عربی نامگذاری شد را محکوم و تهران را به دامن زدن به طایفه گری و ناامنی در منطقه متهم کرد.»

منبع: فارس

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند !

به گزارش همشهری آنلاین، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌ من با سعودی‌ها و دیگر کشورهای غربی از جمله اردن، مصر و قطر همکاری داشته‌ام. آنها برای به رسمیت شناختن اسرائیل آماده هستند.

به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، وی ادامه داد: یک طرح پس از جنگ غزه وجود دارد و باید یک اقدام برای یک راه حل دو دولتی وجود داشته باشد. لازم نیست این اقدامات، همین امروز رخ بدهد. این باید یک پیشرفت باشد و من فکر می‌کنم ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

این گفته‌ها در حالی مطرح شده که بایدن با فشار مضاعف از سوی مترقی‌ها و مسلمانان و عرب‌های آمریکایی که از دولت می‌خواهند اقدامات بیشتری برای مهار عملیات نظامی اسرائیل در غزه انجام دهد، مواجه شده است.

کد خبر 841115 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه بایدن جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • بایدن: کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند
  • تلاویو: شهروندان از سفر به کشورهای عربی و ترکیه اجتناب کنند
  • تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند !
  • ادعای بایدن درباره تصمیم کشورهای عربی در مورد اسرائیل
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • حکیم خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره توقف جنگ غزه شد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم