Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کنگره آمريکا با حضور در نشست لابي صهيونيستي، تعهد اين کشور به رژيم اشغالگر را "مقدس" ناميد و بار ديگر زبان به تهديد جمهوري اسلامي و سپاه پاسداران گشود.

پل رايان رئيس مجلس نمايندگان آمريکا اعلام کرد: روابط ريشه داري با اسرائيل داريم و هيچ گونه اختلاف سياسي ميان دو طرف که آسيبي به اين روابط ايجاد کند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در سخنراني خود در نشست ايپک در واشنگتن گفت: تعهد ترامپ و کنگره آمريکا به اسرائيل يک امر "مقدس" است و توافق هسته اي با ايران يک فاجعه واقعي است و دولت ترامپ اين مسئله را درک مي کند. توافق هسته اي به ايران ميلياردها دلار کمک کرد تا برنامه موشکي خود را از سرگيرد.
رايان افزود: ما اين باور قوي را داريم که توافق هسته اي با ايران خطري براي آمريکا و جهان است. ما بايد ايران را به دليل رفتارهاي غير هسته اي خود مجازات کنيم.
وي گفت: نمي توان توافق هسته اي را يک توافق محکم و بدون نقص دانست و بنابراين همه گزينه ها بر روي ميز است.
رئيس مجلس نمايندگان آمريکا افزود: نظام انقلابي و توسعه طلب ايران تهديدي براي اسرائيل و کشورهاي غربي است و همچنان ايران از نظام خونريز سوريه حمايت مي کند.
رايان گفت: بايد از هر ابزار ممکن براي مقابله با تهديدات ايران استفاده کنيم و بايد سپاه پاسداران انقلاب را در فهرست سازمان هاي تروريستي قرار دهيم. نبايد اجازه دهيم خطوط هوايي ايران نيروهاي اين کشور را براي جنگ به سوريه اعزام کنند.
وي افزود: اسرائيل مانع از انجام شمار زيادي عمليات تروريستي شده است و مي توانيم در اين زمينه از اسرائيل بياموزيم. آمريکا بايد به حمايت از اسرائيل براي تقويت توان دفاعي اين رژيم به ويژه سامانه گنبد آهنين ادامه بدهد.
رئيس مجلس نمايندگان آمريکا گفت: تا زماني که به عنوان رئيس مجلس نمايندگان آمريکا فعاليت مي کنم به حمايت از اسرائيل ادامه خواهم داد. اسرائيل با تهديدات جدي نظير جنگ اقتصادي و تحريم کالاهاي خود روبروست و ما چنين وضعي را نمي پذيريم. تحريم و جلوگيري از سرمايه گذاري در اسرائيل يکي از اشکال جديد يهودي ستيزي است. جنگ اقتصادي که اسرائيل با آن روبروست به تهديدي براي موجوديت و بقاي اسرائيل به عنوان يک رژيم يهودي تبديل شده است.
رايان افزود: چگونه مي توانيم اسرائيل را وادار کنيم با تشکيلات خودگردان فلسطين که با حماس دولت تشکيل مي دهد قرارداد صلح امضا کند. اين که مي گويند اگر شهرک سازي متوقف شود، صلح محقق خواهد شد، نادرست است.
وي مدعي شد: اسرائيل يک رژيم دموکراتيک و قوي ترين متحد ما در منطقه خاورميانه (غرب آسيا) است. در اينجا به اسرائيل مي گويم که تنها نيستي و ما به صورت مستمر از تو حمايت خواهيم کرد.
وي افزود: ما با تهديدات ايران، روسيه و سازمان دولت (گروهک تکفيري داعش) روبرو هستيم ولي مي توانيم بر اين تهديدات با همکاري چيره شويم.
 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح

دو مقام آمریکایی از نشست مجازی سطح بالا میان مقام‌های آمریکا و اسرائیل درباره عملیات احتمالی این رژیم در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا،  مقامات آمریکایی گفتند که دولت بایدن همچنان نگران است که تهاجم اسرائیل به رفح منجر به تلفات گسترده غیرنظامیان شود.

مقامات به صراحت گزارش‌ها مبنی بر چراغ سبز دولت بایدن برای انجام عملیات در رفح در صورتی که تل‌آویو از حمله به ایران خودداری کند، رد کردند.

این دومین جلسه از این قبیل در هفته‌های اخیر خواهد بود.

 براساس گزارش آکسیوس، طرف آمریکایی در این نشست مجازی توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید رهبری خواهد شد ران درمر، وزیر امور استراتژیک و تزاپی هانگبی، مشاور امنیت ملی، ریاست طرف اسرائیلی را بر عهده خواهند داشت.

کاخ سفید از اظهار نظر خودداری کرد. مقامات آمریکایی گفتند که طی چند هفته گذشته، چندین گروه کاری سطح پایین به طور مجازی برای بحث در مورد طرح‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی در رفح و پیشنهادات بشردوستانه تشکیل جلسه داده‌اند.

یک مقام آمریکایی گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط ارتش اسرائیل در گروه‌های کاری شامل عملیات تدریجی و آهسته در محله‌های خاص رفح است که از قبل تخلیه می‌شوند - به جای تهاجم همه جانبه به کل شهر.

رفح تنها مکان نسبتا امنی است که حداقل ۱.۴ میلیون غیرنظامی آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد