Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@21:33:27 GMT

فردوسی‌پور هم به کمپین حمایت از تیم‌ملی پیوست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۶۳۰۵

رویداد۲۴-فردوسی‌پور گفت: من هم با لباس سفید به استادیوم خواهم رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از هواداران تیم ملی خواست تا با لباس سفید به استادیوم بیایند. پس از صحبت های سرمربی تیم ملی، عادل فردوسی پور که گزارشگر بازی ایران و چین است گفت با لباس سفید برای گزارش به استادیوم خواهد رفت و از تیم ملی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین


به گزارش تابناک، جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به مشارکت آمریکا در محافظت از تل‌آویو برابر حملات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، مدعی شد که واشنگتن در جنگ اوکراین و روسیه، چنین کاری را برای کی‌یف نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی تهران، دست به دامن حامیانش از جمله آمریکا شد. این عملیات گسترده ترکیبی در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و مطابق با مقررات بین‌المللی صورت گرفت.

کربی در نشستی مطبوعاتی واکنش به این پرسش که آیا آمریکا در جنگ اوکراین نیز اقدام مشابهی خواهد کرد یا خیر، مدعی شد: می‌دانستم که این سوال مطرح می‌شود. ببینید، درباره دو جنگ متفاوت، دو حریم هوایی و دورنمای تهدید متفاوت حرف می‌زنیم.

وی در ادامه مدعی شد: رییس جمهور آمریکا از ابتدای (جنگ اوکراین) به وضوح اعلام کرد که آمریکا قرار نیست در این جنگ نقش‌آفرینی رزمی داشته باشد.

قدرت‌های غربی نسبت به فراهم کردن کمک برای اوکراین «تا هر زمان که طول بکشد» متعهد شده اما همواره مداخله مستقیم در جنگ و رویارویی با نیروهای روسیه را رد کرده‌اند. با این حال، فرانسه از احتمال اعزام نیروی زمینی به کی‌یف صحبت به میان آورده است.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به سوالی مشابه مدعی شد: تصور می‌کنم قرار دادن نیروهای ناتو در مواجهه مستقیم با نیروهای روسیه، تنش را وارد سطح خطرناکی می‌کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • لک لک‌های سفید دیگر برای تهرانی‌ها خوشبختی نمی‌آورند؟ چرا لک لک‌ها از تهران رفتند؟ (فیلم)
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • مقیمی: اینکه «رژیم اشغالگر قدس یک خانه عنکبوت بیش نیست»، در واقعیت به وقوع پیوست
  • اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی