Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ازابتداي تعطيلات و همزمان با اتمام هفته اول تعطيلات نوروزي منطقه 22 ميزبان بيش از 40 هزار گردشگر و مسافر نوروزي بود.

به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، مولايي شهردار منطقه در اين خصوص خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه منطقه 22 به عنوان قطب گردشگري تهران شناخته شده است، اين منطقه به عنوان يکي از مقاصد اصلي هموطنان، ميزبان جمع کثيري از مهمانان و گردشگران نوروزي از سراسر کشور در هفته اول تعطيلات نوروزي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در خصوص نحوه ارائه خدمات به مهمانان نوروزي منطقه اظهار کرد: با توجه به اينکه اردوگاه شهيد ميرحسيني به عنوان محل اسکان مسافران نوروزي منطقه در نظر گرفته شده است، با اتمام هفته اول تعطيلات اين مکان پذيراي بيش از 1800 نفر مسافر نوروزي بوده و بيش از 2800 پک فرهنگي- اجتماعي نيز توزيع شده و بيش از 6 هزار نفر از امکانات ايستگاههاي اطلاع رساني منطقه استفاده کرده اند. ارائه خدمات سلامت شامل مشاوره هاي پزشکي، روانشناسي، تغذيه، تست قندخون، فشارخون، اندازه گيري قد و وزن و توزيع اقلام آموزشي از جمله برنامه هايي است که در طول ايام تعطيلات در اردوگاه ميرحسيني اجرا شده است.
مولايي يادآور شد: در روز طبيعت نيز برنامه هاي ويژه اي در با همکاري ستاد گردشگري منطقه اجرا خواهد شد. هماهنگي هاي لازم براي ارائه خدمات بهتر به مهمانان روز طبيعت مستقر درمنطقه صورت گرفته و پيش بيني مي شود همانند سال هاي گذشته اماکن تفريحي گردشگري و فضاي سبز منطقه 22 پذيراي جمعيت کثيري از مسافران نوروزي باشد.
وي در خصوص تهميدات صورت گرفته در خصوص روز طبيعت در منطقه 22 خاطرنشان کرد: تدابير لازم براي رفع موانع و مشکلات احتمالي ترافيکي با هماهنگي پليس راهور و حوزه حمل و نقل و ترافيک منطقه صورت گرفته تا در روز طبيعت و روزهاي پاياني تعطيلات نوروز، تردد وسايل نقليه به راحتي انجام شود.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می‌شود.

بیست و نه تیم در بخش مردان و پانزده تیم در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور دارند.

با موافقت فدراسیون جهانی، ایران و به میزبانی کیش برای نخستین‌بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی است.

دیگر خبرها

  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان