Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@21:26:27 GMT

صندلی خالی سوریه در نشست سران عرب

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۶۹۹۷

صندلی خالی سوریه در نشست سران عرب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، صندلی سوریه در چندین برنامه تلویزیونی که توسط تلویزیون رسمی اردن از نشست وزرای خارجه عرب در نشست بحر المیت پخش کرد خالی بوده است امری که به نظر می رسد چراغ سبز به سوریه همسایه اردن است.

در نشست وزرای خارجه عرب که روز گذشته برگزار شد،«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن ریاست نشست شورای اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه را با حضور «احمد ابو الغیظ» تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رخداد طی نشست وزرای خارجه عرب برای برای تهیه مقدمات نشست سران عرب در اردن اتفاق افتاد.

ایمن الصفدی در نشست مقدماتی به عنوان رئیس نشست درباره ضرورت تقویت کار عربی مشترک و بازگرداندن اعتماد به آن سخن گفت.

این در حالی است که احمد ابوالغیظ دبیر کل اتحادیه عرب به بحران سوریه به شکل گسترده ای پرداخت و خواستار توقف دخالت های خارجی در این کشور شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود