Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:57:48 GMT

باید تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کنیم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۷۲۰۰

باید تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کنیم

خبرگزاری میزان- «پاول رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سالانه «آیپک» ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران، ادعا کرد: باید تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کنیم. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،«پاول رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سالانه «آیپک» ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای با ایران، ادعا کرد: باید تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاول رایان روز دوشنبه در نشست سالانه کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل درباره راهکارهای حمایت بیشتر آمریکا از رژیم صهیونیستی سخن گفت و در سخنان خود ادعا کرد که توافق هسته‌ای برای آمریکا و جهان خطرناک است.
پاول رایان در سخنان خود گفت: توافق هسته‌ای با ایران یک فاجعه است و برای آمریکا و کل جهان خطرناک است و مسیر آرامی است برای ایران در راه رسیدن به سلاح هسته‌ای.
وی در ادامه ادامه ادعا کرد: باید با تحریم‌های غیر هسته‌ای ایران را به دلیل اقدامات غیرقانونی تنبیه کنیم.
پاول رایان در سخنان خود گفت: ترامپ در پاسخ به آزمایش موشکی ایران تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد و مجلس نمایندگان نیز طی روزهای گذشته تحریم‌هایی علیه ایران در پاسخ به آزمایش موشکی، اعمال کرد.
وی در ادامه گفت: باید نام سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده و تحریم‌های بیشتری علیه سپاه پاسداران اعمال کنیم.
«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز در نشست آیپکضمن انتقاد به توافق هسته‌ای گفت که توافق هسته‌ای باعث افزایش توانمندی ایران شده و تحریم مجدد ایران را دشوار ساخته است.

انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه این رژیم طی عملیات «وعده صادق» از انگلیس و فرانسه خواست تحریم‌هایی را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که کاتس پس از گفت‌وگویی تلفنی با همتایان فرانسوی و انگلیسی خود در اظهاراتی ضدایرانی گفت: من به آن‌ها گفتم که زمان آن رسیده است رژیم ایران را تضعیف، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی اعلام کنید و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای را علیه برنامه موشکی ایران اعمال کنید. ایران باید تاوان بدهد.

به نقل از ایسنا انگلیس و فرانسه در رهگیری موشک‌ها و پهپهادهای ایرانی به این رژیم کمک کردند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • درخواست تازه وزیرخارجه اسرائیل از انگلیس و فرانسه
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران