Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یازدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی پسران نوجوان آسیا با حضور 11 تیم از امروز (سه شنبه) به طور رسمی در شهر «نایپیداو» در میانمار آغاز شد و به مدت 9 روز ادامه خواهد یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با کره جنوبی و بنگلادش هم گروه است. نوجوانان ایران امروز (سه شنبه) در نخستین روز دور مقدماتی استراحت دارند و فردا در اولین مسابقه خود به مصاف کره جنوبی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا مومنی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ والیبال کره جنوبی در رقابت های مختلف با ساختار متفاوت در سیستم و ترکیب بازیکنان شرکت می کند و تیم ایران نیز بر اساس این اطلاعات تمرینات لازم را انجام داده است.
وی در مورد آنالیز دقیق تیم والیبال کره جنوبی گفت: آنالیزوهای ایران اطلاعات بسیار خوبی از این تیم دارند. والیبال کره جنوبی مبتنی بر سرعت و کارهای تاکتیکی است، بنابر بازیکنان ما باید با سرویس های خوب و دفاع روی تور مقابل این تیم بازی کنند.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ایران بتواند همانند دوره قبل کره جنوبی را به خوبی مهار کند، تا بازیکنان نسل جدید نیز برابر این تیم عملکرد موفقی داشته باشند.
وی تاکید کرد: در رده سنی نوجوانان تیم ها شناخت شده نیستند و هر لحظه امکان معرفی پدیده های جدید وجود دارد، اما تیم ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میانمار آمده است.

** تیم ایران برای شروع مسابقات مصدومی ندارد
رضا نصیری فیزیوتراپ تیم والیبال نوجوانان ایران نیز گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و والیبالیست ها برای شروع رقابت های قهرمانی آسیا در سلامت کامل بسر می برند.
رضا نصیری ادامه داد: البته دو بازیکن از ناحیه مچ دست و پا اظهار درد کرده اند که با انجام فیزیوتراپی این مشکلات حل شده است؛ ضمن اینکه بازیکنان از نظر روحی و روانی برای شروع رقابت های قهرمانی آسیا آماده هستند.
مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت خواه، امیرحسین توخته، محمدحسین راستی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، سهیل کمال آبادی، حسین سلیمان اهری، محمدرضا حضرت پور، مهدی جعفروند و محمدرضا طهماسبی 12 بازیکن والیبال نوجوان ایران در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
محمد وکیلی هدایت تیم ملی را به عنوان سرمربی به عهده دارد. غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمید جعفرزاده به عنوان مربی وکیلی را همراهی می کنند،‌ رضا نصیری (فیزیوتراب)، محمد امین شاکری (آنالیزور)، مجید عباس خواه (ماساژور)و سید علیرضا دریابیگی (سرپرست) به عنوان رواشناس تیم ملی والیبال نوجوانان را در میانمار همراهی می کنند.

** برنامه روز نخست رقابت ها
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از امروز (سه شنبه) با حضور 11 تیم پیگیری می شود که برنامه رقابتها به شرح زیر است:
هنک کنگ – میانمار
کره جنوبی – بنگلادش
تایلند – سریلانکا
چین تایپه – چین
ورزشی(2)**1379/1828 **1584
خبرنگار: هادی افتخاری*انتشاردهنده:مریم مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد