Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بانه از اسکان بیش از 17 هزار گردشگر نوروزی توسط ستاد خدمات سفر این شهرستان از زمان آغاز دور اول تعطیلات نوروزی تا پایان نیمه اول نعطیلات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحی صبح امروز در گفت و گو با آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: شهرستان بانه به واسطه همجواری با مرز و داشتن مجتمع های تجاری متعدد ، تنوع محصولات و مناسب بودن قیمت ها و از طرفی دیگر با داشتنطبیعتی بکر و همچنین مردمانی خون گرم و مهمان نواز، طی چند سال اخیر بعنوان یکی از شهرهای هدف گردشگری مسافران در ایام مختلف سال بویژه در ایام نوروز در استان کردستان و حتی شمال غرب کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ستاد خدمات سفر شهرستان بانه امسال هم با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی قبل از شروع سال جدید، چندین جلسه با حضور کمیته های چندگانه برگزار کرد بطوریکه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه امسال در آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی به سر می برد.



فلاحی تصریح کرد: شهرستان بانه امسال با 7 هتل، 7 هتل آپارتمان، 28 مدرسه در قالب 184 کلاس درس، بیش از 100 واحد استیجاری مجاز و یک سالن ورزشی در بحث اسکان، آماده پذیرایی از هموطنان عزیز بود بطوریکه امسال شرایط اسکان بیش از 2 هزار مسافر و گردشگر شب خواب فقط در هتل ها و هتل آپارتمان های این شهرستان برای گردشگرانی که شب قصد اقامت در شهرستان را داشتند فراهم بوده است.



رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بانه خاطرنشان کرد: امسال علی رغم نا مساعد بودن شرایط آب و هوایی و بارش نزولات جوی و همچنین برودت هوا، در شهرستان بانه شاهد حضور هموطنان زیادی از نقاط مختلف کشور بودیم بطوریکه در دور اول سفرهای نوروزی که از 28 اسفند آغاز شده تا پایان روز پنجم فروردین بالغ بر هفده هزار گردشگر نوروزی در هتل ها و سایر اماکن اقامتی شهرستان بانه توسط ستاد خدمات سفر این شهرستان اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به وضعیت جوی در نیمه دوم تغطیلات نورزی تصریح کرد: طیق پیش بینی های هواشنسی شرایط جوی پایدارتری نسب به دور اول سفرها در شهرستان خواهیم داشت که امیدواریم شاهد حضور بیشتر هموطنان در ایام باقی مانده از تعطیلات در شهرستان بانه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری