Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رخزادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از برنامه های شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان و پاکسازی معابر از وجود متکدیان اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان است.
وی افزود: اکیپ های اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در سطح شهر در حال اجرای جمع آوری متکدیان و افراد بی سرپناه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: امسال در راستای رفاه حال مسافران نوروزی علاوه بر اجرای طرح جمع آوری متکدیان، نسبت به اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب تا 20 فروردین نیز اقدام کرده ایم.
وی با اشاره به عملکرد سال گذشته طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان گفت: سال گذشته 268 متکدی از سطح شهر جمع آوری شد که از این تعداد 146 نفر مرد و 122 نفر هم زن بودند.
رخزادی بیان کرد: 166 نفر از متکدیان جمع آوری شده در سال گذشته با اخد تعهد کتبی از مجتمع ترخیص شدند و 51 نفر نیز به شهرستان های محل سکونت خود انتقال داده شدند.
وی به معرفی 11 نفر از متکدیان متخلف به مراجع قضایی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 13 نفر از کودکان متکدی جمع آوری شده تحویل خانواده هایشان داده شدند.
به گفته وی 21 نفر از متکدیان جمع آوری شده نیز در سال گذشته با توجه به اینکه معتاد بودند به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال