Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها که به منظور انتخاب تکواندوکاران برتر و شایسته تر جهت حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم ملی و اعزام به پیکارهای جهانی برگزار می شود.
وی، توان فنی و سطح آمادگی تکواندوکاران نونهال زنجان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: تیم تکواندو نونهالان پسر زنجان در رقابت های قهرمانی کشور و پیکارهای لیگ برتر که پارسال برگزار شد توانست عنوان نخست را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدایی افزود: تیم تکواندو نونهالان پسر زنجان با ترکیب قریب به 15 تکواندوکار شایسته و شاخص در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد و امید می رود با نشان دادن توانمندی های بالای خود به اردوی تیم ملی دعوت شوند.
رئیس هیات تکواندو استان زنجان با بیان اینکه هیات تکواندو زنجان به منظور پشتوانه سازی بر روی تیم های پایه تلاش وافر و جدی می کند گفت: در حال حاضر نزدیک یک هزار و 500 ورزشکار نونهال پسر و دختر در رده های کمربندی مختلف در سطح استان زنجان فعال هستند.
خدایی به آمار ورزشکاران تحت پوشش هیات تکواندو زنجان اشاره کرد و افزود: پارسال، آمار تکواندوکاران زنجانی ثبت شده در بانک اطلاعات فدراسیون قریب هشت هزار نفر بود که امسال برای افزایش ورزشکاران تحت پوشش تلاش خواهد شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است