Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، سخنان ایران هراسانه معاون رئیس جمهوری آمریکا را ادامه سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت و دولت ایران دانست و گفت: رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه و جهان است.

به گزارش«قدس آنلاین» بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات مایک پنس در جمع لابی صهیونیستی در واشنگتن (آیپک) اظهار کرد: برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران کاملا شفاف بوده و تمامی گزارشات آژانس بین المللی انرژی اتمی بر صلح آمیز و غیر قابل خدشه بودن فعالیت های هسته ای ایران تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمک بی دریغ آمریکا به فعالیت های نظامی هسته ای رژیم صهیونیستی که منجر به تولید صدها کلاهک هسته ای شده است، نشان دهنده حمایت های همه جانبه آمریکا از این رژیم متجاوز و عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه و جهان است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در خصوص برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران نیز تصریح کرد: همان طور که بارها اعلام کرده ایم فعالیت های دفاعی مشروع جمهوری اسلامی ایران براساس یک برنامه منظم به پیش می رود.
قاسمی تاکید کرد: این برنامه کاملا دفاعی و بازدارنده بوده و علیه هیچ کشور دیگری نیست. ما نیز برای تقویت بنیه دفاعی بومی شده و دفاع از کشورمان از کسی نه توصیه می پذیریم و نه اجازه دخالت به دیگران خواهیم داد.
وی یادآور شد: تاریخ 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به ما و مردم ما به خوبی آموخت که تنها برای دفاع از کیان و استقلال کشور باید بر توان خود تکیه داشته باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد: متاسفانه سیاست های حمایتی آمریکا از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم منطقه و همچنین جنایات روزانه شرکای آمریکا علیه مردم بی دفاع یمن بر دامنه ناامنی در خاورمیانه افزوده است و تا این گونه سیاست ها ادامه دارد، منطقه و جهان روی آرامش به خود نخواهد دید.‌
به گزارش ایرنا مایک پنس معاون رییس جمهوری آمریکا ساعات پایانی یکشنبه در نشست سالانه آیپک با بیان اینکه دونالد ترامپ به تامین امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است، گفت: آمریکا اقدامات ایران در بی‌ثبات کردن منطقه و به‌خطر انداختن امنیت اسرائیل را دیگر تحمل نخواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است