Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان امروز بازی حساس و مهمی مقابل تیم ملی چین دارد و در صورت برتری در این بازی شانس زیادی برای صعود به جام جهانی روسیه دارد.
گمانه زنی های زیادی درباره ترکیب تیم ملی ایران در بازی امروز شنیده می شود که کارلوس کی‌روش در برنامه نود هم این موضوع را تایید کرد که ترکیب ایران برای بازی با چین حداقل سه تغییر نسبت به ارنج اصلی دیدار با قطر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به این ترتیب به نظر می‌رسد سه تن از ملی‌پوشان نیمکت‌نشین پرسپولیس یعنی سید جلال حسینی، وحید امیری و به خصوص رامین رضاییان از شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برابر چین دارند.
ترکیب احتمالی تیم ملی برابر تیم ملی چین به شرح ذیل است؛
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی( مرتضی پور علی گنجی) پژمان منتظری، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی،احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، وحید امیری (کریم انصاری فرد) و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برابر تیم ملی چین صف آرایی می کنند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد

سرمربی تیم ملی لیست ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار در برابر تیم ملی ترکمنستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم‌ ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد!