Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: محمد پنجعلی در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی کشورمان مقابل قطر اظهار داشت: دو تیم بازی خوب و زیبایی به نمایش گذاشتند. قطر تیم خوبی است و ما تیم ضعیفی را شکست ندادیم. درست است این تیم شرایط خوبی در جدول ندارد اما واقعاً یکی از تیم‌های خوب گروه ماست.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در مورد دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل چین تصریح کرد: در فوتبال فراز و نشیب زیادی وجود دارد و نمی‌شود نتیجه هیچ مسابقه‌ای را پیش‌بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌بینید که نتیجه بعضی از دیدارها در این گروه غیر قابل پیش‌بینی و غیر منتظره بود. همان‌طور که گفتم فوتبال است و نباید تیمی را دست کم گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد خوب خط دفاع کشورمان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، گفت: این عملکرد نشان دهنده ثبات و استحکام خط دفاع ماست. نتیجه بازی‌ها ثابت کرده که تیم ما خوب دفاع می‌کند. تیم ملی دروازه‌بان کم‌نظیری هم دارد و بیرانوند می‌تواند سال‌ها دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی باشد. ضمن اینکه تیم ما در زمان دفاع با 11 نفر دفاع می‌کند. اینها همه دست به دست هم داده تا تیم کشورمان آمار دفاعی خوبی داشته باشد.

پنجعلی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی با کسب 3 امتیاز بازی با قطر چقدر شانس صعود دارد، خاطرنشان کرد: اکنون شانس‌ صعودمان نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده اما نباید در باد این پیروزی‌ها بخوابیم. فوتبال به ما این اجازه را نمی‌دهد که کار را تمام شده بدانیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: موریس موتا پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد. ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد تا در آماده‌ترین شکل ممکن به مسابقات لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیز‌هایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از مار راضی باشند.

اسفندیار درباره ترافیک بالای پست قدرتی در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: توپ نمی‌خواست وارد دروازه دورتموند شود؛ فوتبال گاهی اوقات ناعادلانه است
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!