Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری اینا، این گردهمایی از دیروز، هفتم فروردین‌ماه، به همت سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) و با هماهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی اندلس در شهر «گرانادا»ی اسپانیا آغاز شد و به مدت 5 روز ادامه دارد.
در این گردهمایی شبه منطقه‌ای، تحول در شیوه‌های تدریس، مدیریت و آموزش حفظ در مؤسسات آموزشی اسلامی کشورهای اروپایی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و راه‌کارهایی برای آموزش بر اساس میانه‌روی و اعتدال ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سازمان آیسسکو با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این گردهمایی که با هدف تشخیص واقعیت مؤسسات آموزشی اسلامی و شناسایی موانع و محدودیت‌های علمی، اداری، آموزشی، اداری و مالی این مؤسسات برگزار می‌شود، 30 تن از مسئولان مؤسسات آموزشی اسلامی کشورهای فرانسه، هلند، ایتالیا و اسپانیا حضور دارند.
در این بیانیه آمده است: شرکت‌کنندگان در این گردهمایی راه‌کارهایی با هدف ارتقای سطح آموزشی این مؤسسات از طریق تحول در شیوه‌های برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی و استفاده از تجربیات موفق در این زمینه ارائه می‌دهند.
در این گردهمایی، شرکت‌کنندگان با مهارت‌های ارتباطی و شیوه‌ای مدرن در زمینه آموزش و همچنین، را‌ه‌های بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین برای آموزش قرآن کریم آشنا می‌شوند.
تقویت نقش مؤسسات اسلامی اروپا در آموزش اقلیت‌های مسلمان براساس ارزش‌های گفت‌‌وگو و فرهنگ اختلاف و تشویق به ارتباط میان صاحب‌نظران عرصه آموزش اسلامی و علاقه‌مندان به این زمینه و تبادل تجربیات میان آن‌ها با هدف پیشرفت مؤسسات آموزشی اسلامی اروپا از دیگر موضوعات این گردهمایی به‌شمار می‌آید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد