Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت ساخت بیمارستان هستهای در بوستان ولایت، اظهار داشت: شهرداری تهران تنها تعهد داشت که زمینی در بوستان ولایت را به وزارت بهداشت واگذار کند.
وی با بیان اینکه ساخت بیمارستان هسته ای به عهده وزارت بهداشت و درمان است، افزود: قرار شد منابع مورد نیاز ساخت بیمارستان هسته‌ای از طریق این وزارت خانه تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: بدون شک هر زمان که منابع برای ساخت بیمارستان تأمین شود، وزارت بهداشت کار خود را آغاز خواهد کرد.
امانی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران محدودیت زمین برای واگذاری ندارد، گفت: دوستان وزارت بهداشت هر طرح و نقشه ای که داشته باشند می توانند در آن درصد زمینی که در بوستان ولایت برای آن‌ها در نظر گرفته ایم، اجرایی کنند.
وی اضافه کرد: در بوستان ولایت زمین مشخص شده کاربری غیر از فضای سبز دارد، به همین دلیل شهرداری تهران تلاش کرده به جز آن درصدی که برای ساخت بیمارستان مشخص شده، کاربری دیگری برای طرح کلی بوستان ولایت، تعریف نکند.
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان، سازمان انرژی اتمی و شهرداری تهران همکاری سه جانبه دارند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل چمران در مورد واگن‌ های چینی مترو | وزارت کشور باید شرکت مترو را به عنوان کارفرما تأیید کند

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، در یکصد و شانزدهمین پویش امیدوافتخار پیرامون افتتاح پروژه دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین، گفت: اصولا ساختمان‌سازی یکی از پایه‌های حرکت اقتصادی است، بنابراین وقتی ساختمان‌سازی درست و منطقی ایجاد شود، مشاغل دیگری نیز در شهر ایجاد می‌شوند.بافت فرسوده و ساختمان‌های فرسوده بسیاری در شهر داریم‌ و خطر زلزله همیشه بیخ گوشمان است. نمی‌گوییم که ساختمان‌های تشریفاتی بسازند و اسراف کنند ولی ساخت ساختمان محکم و قابل آسایش برای مردم از هر جهتی کاری شایسته است و به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد.

رئیس شورای شهر با تاکید براینکه تلاش ما در دوره ششم این بود که ساخت و ساز بیشتر بشود چرا که به دنبال آن حرکت اقتصادی خوبی رخ خواهد داد، گفت: یکی از مشارکت‌های مردمی در جهش تولید همین ساخت و ساز است. اگر خانه‌های فرسوده نوسازی و مقاوم سازی بشوند در برابر زلزله هم مقاوم می‌شویم،ما می‌توانیم با کمک مردم شهرها و روستاهای کشور را بازسازی کنیم.

او افزود: از جهت تکنولوژی ساخت شرایط خوبی داریم، باید به میدان بیاییم که مردم هم در آرامش روحی، روانی و هم فیزیکی باشند. بارها شنیده‌ایم که به بودجه سال گذشته، ۱۰ هزار میلیارد تومان -علاوه بر آنچه در امر حمل و نقل پیش بینی شده بود- اضافه کردیم. امسال هم همین کار را با همت و همکاری شهرداری تهران انجام دادیم، ۱۵ هزار میلیارد را به آن مبلغ اضافه کردیم و نزدیک به نیمی از اعتبار بودجه شهر تهران را برای حمل و نقل عمومی اختصاص دادیم.

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ایراد وزارت کشور به قراردادهای چین شهرداری تهران و خرید واگن ها، توضیح داد: هنوز به نتیجه کاملی در بحث واردات واگن که مدنظر ما است، نرسیده‌ایم، چرا که وزارت کشور باید شرکت مترو را به عنوان کارفرما تأیید کند. وزارت کشور قرارداد را بسته اما ادامه کار باید توسط مترو دنبال شود با وزیر کشور صحبت شد امیدواریم هرچه زودتر این موضوع عملیاتی کنند.

چمران افزود: باید همه مشخصات فنی توسط وزارت کشور تایید شود اما تخصص آن در شهرداری است، هرچند رییس جمهور از وزیر کشور درخواست داشته که سریع این موضوع حل شود.

کد خبر 843836 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها طرح‌های عمرانی مهدی چمران شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • نصب ۲ نماد «شهدای هسته‌ای» و «شهدای کردآباد» در منطقه ۴ اصفهان
  • نصب ۲ نماد «شهدای هسته‌ای» و «کردآباد» در منطقه ۴ اصفهان
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب
  • وزارت کشور تخصصی در واردات واگن ندارد/ باید این کار را به مترو تفویض کنند
  • خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی
  • راه حل چمران در مورد واگن‌ های چینی مترو | وزارت کشور باید شرکت مترو را به عنوان کارفرما تأیید کند