Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بالاترین خدمت به مردم را ایجاد امنیت و احساس امنیت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) ضمن تشکر وقدردانی از زحمات پرسنل وکارکنان در شیفت نوبت اول ، نکاتی را نیز به معاونین و روسای پلیس های تخصصی وکارکنان انتظامی یاد آور شد وگفت : اخلاص در کارها را فراموش نکرده وبا نیت خالصانه امورات را انجام دهید زیرا این امر اجر وپاداش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس در ایام نوروز وظایف مهمی بر عهده دارد که مهمترین آن تلاش برای تحقق منویات فرماندهی کل قوا به صورت ویژه در کاهش آمار کشته شدگان و اعتلا و توسعه نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس پلیس شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران سعی دارد با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی وخروجی شهرها در ایام نوروز، امنیت و آسایش هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد.

ناظری اظهار داشت: همواره همکاری پلیس و مردم باعث ایجاد امنیت و آسایش مطلوب در جامعه شده که نتیجه آن به متن جامعه بر می گردد و نیروی انتظامی و مردم همواره در تولید نظم و امنیت با هم در یک راستا قرار دارند و در این عرصه دو فصل جدائی ناپذیر هستند.

رئیس پلیس شرق استان تهران در ادامه تامین نظم و امنیت در لایه های مختلف اجتماعی را از راهبردهای مهم و اساسی نیروی انتظامی خواند وافزود: در این راهبرد هدف پلیس افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است و پلیس برای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی گفت: حضور فیزیکی و هدفمند در جاده ها، محورهای مواصلاتی استان، معابر عمومی، میادین اصلی شهرها و مناطق آسیب پذیر از دیگر اهداف برای تحقق این راهبرد مهم است.

ناظری در پایان با بیان اینکه آرامش خوبی بر استان در ایام نوروز حاکم است، تصریح کرد:با تشکیل منظم جلسات این قرارگاه و تجزیه و تحلیل رخدادها و انجام طرح های نوروزی توسط پلیس استان به حول وقوه الهی بتوانیم آرامش هموطنان را که در مسافرت هستند یا به این استان سفر می کنندرا دوچندان کنیم .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • ۷ موقعیتی که هنگام مواجهه با آنها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • برای نخستین بار در ایران؛ باستان‌شناسی در خدمت پلیس آگاهی