Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@07:29:05 GMT

پیکر اردستانی چهارشنبه تشییع می شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۸۸۶۴

از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این بنیاد در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت سردار سرتیپ پاسدار حسین اردستانی رئیس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، آورده است: بی شک تاریخ نگاری دفاع مقدس در کشورمان با نام و یاد و مجاهدت های ماندگار و تاثیرگذار سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین اردستانی رئیس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عجین شده، به گونه ای که وی را در زمره یکی از پرچم‌داران این عرصه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام تسلیت آمده است: تلاش های صادقانه و همت جهادی و انقلابی آن پاسدار سرافراز انقلاب اسلامی و استاد متعهد و مخلص دانشگاه برای همیشه الهام بخش ادامه دهندگان راه خطیر و مهم آن مرحوم در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نیز دانشجویان فهیم و آینده ساز کشورمان خواهد بود.
در این پیام با تسلیت فقدان این روایتگر صادق و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و خانواده شریف و داغدار سردار اردستانی و نیز همرزمان ایشان، از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی مسالت شده است.
سردار اردستانی روز گذشته در هنگام انجام ورزش روزانه، دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، دارفانی را وداع کرد.
اردستانی پس از یک دوره حضور در مناطق جنوبی کشور و بازدید از یادمان های دفاع مقدس و تجدید عهد با شهدا، به تهران بازگشته بود.
زمان درگذشت وی از سوی رسانه های مختلف، روز دوشنبه هفتم فروردین 96 عنوان شده است.
اردستانی در سال‌های اخیر در سمت رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مشغول به فعالیت بود.
پروژه تاریخ شفاهی محسن رضایی که در سال 94 نخستین جلد آن منتشر شده است نیز از جمله آخرین پروژه کاری که بود سردار اردستانی شخصا آن را دنبال می‌ کرد.

** مراسم تشییع مرحوم اردستانی روز چهارشنبه برگزار می شود
براساس اعلام پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم تشییع و تدفین مرحوم حسین اردستانی رییس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صبح فردا(چهارشنبه 9 فروردین ) از ساعت 9:30 دقیقه از مقابل منزل مسکونی ایشان واقع در شهرک غرب ،خیابان هرمزان شمالی، پلاک 11 برگزار می شود.
مراسم ترحیم مرحوم اردستانی نیز روز جمعه (10 فروردین) از ساعت 15 تا 16:30در مسجد حضرت رسول (ص ) واقع در میدان کاج برگزار خواهد شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان

دریافت 23 MB کد خبر 6085231

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران