Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:31:07 GMT

سرویس تماس بان همراه اول رایگان است

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۸۹۶۶

همراه اول اعلام کرد استفاده از سرویس «تماس بان» کاملاً رایگان است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطلبی با مضمون هزینه دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه های اجتماعی در حال انتشار بوده که کاملاً نادرست است.

همراه اول در اطلاعیه خود تاکید کرده فعال کردن و استفاده از سرویس «تماس بان» رایگان بوده و هزینه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اپراتور در پایان، ضمن مبهم دانستن منبع اینگونه پیام ها در شبکه های اجتماعی، از مشترکین خود درخواست کرده جهت کسب اطلاعات صحیح به کانال های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی(mci.ir)، مرکز تماس مشترکین(۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

گفتنی است «تماس بان» سرویسی است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک از کلیه تماس های دریافتی خود مطلع خواهد شد.

چنانچه مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد، «تماس بان» پس از اتصال مجدد فرد به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با وی تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای مشترک ارسال خواهد کرد.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس بان» را فعال و با ارسال عدد ۵ سرویس را غیر فعال کنند. همچنین دریافت راهنمای سرویس با ارسال پیامک بدون متن به ۹۹۱۴ امکان پذیر است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ