Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:39:17 GMT

درگذشت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۹۲۰۵

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت دکتر حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغاتبنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این پیام تأکید شده است:بی‌شک تاریخ نگاری دفاع مقدس در کشورمان با نام و یاد و مجاهدت و تأثیرگذار سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین اردستانی رئیس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس عجین شده، به گونه‌ای که وی را در زمره یکی از پرچم‌داران این معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است:تلاش‌های صادقانه و همت جهادی و انقلابی آن پاسدار سرافراز اسلامی و اسناد متعهد و مخلص دانشگاه برای همیشه الهام بخش ادامه‌دهندگان راه خطیر و مهم آن مرحوم در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نیز دانشجویان فهیم و آینده‌ساز کشورمان خواهد بود.

در این پیام با تسلیت فقدان این روایتگر صادق و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز و خانواده شریف و داغدار وی و همچنین رزمندگان و همرزمان ایشان، از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی مسألت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تاثر و تالم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسئولیت های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشا اثر و برکات بسیار بوده است.

مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم‌‌ و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسالت دارم.


     محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس